نوشته های مرتبط: ۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا

برگزاری سمینار تخصصی اینترنت اشیا در مدیریت

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۸/ ۳ دقیقه

سمینار تخصصی یک روزه اینترنت اشیا در مدیریت با هدف شناخت اینترنت اشیا و کاربردهای آن در کسب‌وکار و تجاری‌سازی در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ از ساعت ۸ الی ۱۷ در مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی تهران برگزار می‌شود.

پیش‌نیازهای راه‌اندازی استارت‌آپ

۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۳۵/ ۸ دقیقه

برای راه‌اندازی کسب‌وکار بهتر است عجله نکنید، قدم‌های درست و حساب شده بردارید و از متخصصان مشاوره بگیرید تا شانس موفقیت استارت‌آپ بیشتر شود.

اولین مرکز نوآوری و شتابدهی بسیج ایجاد می‌شود

۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۱۴/ ۲ دقیقه

اولین مرکز نوآوری و شتابدهی بسیج در هفته بسیج با هدف حمایت از جوانان نخبه و استعدادهای برتر کشور در حوزه دانشجویی و دانشجویی افتتاح می شود.

۱۲۰ ساعت کار در هفته چه خطراتی را به لحاظ مدیریتی و سلامتی در پی دارد

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۲۴/ ۷ دقیقه

هفته گذشته ایلان ماسک مصاحبه ای با نشریه نیویورک تایمز انجام داد و در جریان آن به بازگویی خاطراتش در ۱۵ سال گذشته پرداخت.

ابهام در قواعد بازی

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۲۸/ ۸ دقیقه

در حال‌حاضر و در اکوسیستم استارت‌آپی به‌طور طبیعی درصد کمی از شرکت‌ها موفق به توسعه محصول خود تا دستیابی به بازاری پایدار می‌شوند. آمارهای مختلف جهانی حاکی از موفقیت ۱۰ تا ۲۰ درصدی استارت‌آپ‌ها است. دلایل متعددی برای آن می‌توان برشمرد. محصول استارت‌آپی بر اساس نظریه‌ها و مفروضاتی در مورد بازار و مشتریان توسعه داده می‌شود.

کارآفرینی که برای فروش محصول خود به کل کشور آمریکا سفر کرد

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۵۱/ ۶ دقیقه

جان ماک از روش سنتی برای بازاریابی محصول خود استفاده کرد و اکنون به صاحبان کسب‌وکار در مورد چگونگی فروش محصولات مشاوره می‌دهد.

ثبت‌نام در دور دوم رویداد جاده ابریشم آغاز شد

۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۱۳/ ۳ دقیقه

رویداد جاده ابریشم که برای نخستین بار از 30 مهرماه 96 کار خود را آغاز کرد تا استارتاپ‌های ایرانی را به سرمایه‌گذاران اروپایی معرفی کند و راهی برای ارتباط راحت‌تر استارتاپ‌ها با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی باز کند، حالا به مرحله دوم خود رسیده است.

استراتژی دیجیتال مارکتینگ کسب‌وکار شما چیست؟

۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۹/ ۱۱ دقیقه

اولین اشتباهی که در تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ شرکت‌ها صورت می‌گیرد، جدا کردن استراتژی دیجیتال مارکتینگ از استراتژی کلی شرکت است.