برگزاری سمینار تخصصی اینترنت اشیا در مدیریت
همزمان با امضای تفاهم نامه همکاری آموزشی میان مرکز تحقیقات اینترنت اشیا و سازمان مدیریت صنعتی ۸

برگزاری سمینار تخصصی اینترنت اشیا در مدیریت

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۸ | ۳ دقیقه

سمینار تخصصی یک روزه اینترنت اشیا در مدیریت با هدف شناخت اینترنت اشیا و کاربردهای آن در کسب‌وکار و تجاری‌سازی در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ از ساعت ۸ الی ۱۷ در مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی تهران برگزار می‌شود.

نوپاناجهت توانمند‌سازی کارشناسان و سازمان‌ها در راستای توسعه فناوری نوین اینترنت اشیا در کشور، سمینار مدیریت اینترنت اشیا با موضوع هستی شناسی اینترنت اشیا و چگونگی کاربردهای اینترنت اشیا در کسب‌وکار، کارآفرینی و تجاری‌سازی برنامه‌ریزی شده است.

همچنین جهت افزایش تعاملات میان کسب‌وکار و فناوری اینترنت اشیا، میزگرد کسب‌وکار و کارآفرینی در این سمینار تشکیل خواهد شد. در این میزگرد مدیران شرکت‌های مختلف به تبادل نظر و دانش در این زمینه پرداخته و زمینه را برای گسترش همکاری و تکمیل اکوسیستم این فناوری فراهم خواهند آورد.

با توجه به تغییرات سریع فناوری و تغییر روندهای مدیریتی در سازمان‌ها، در این سمینار استراتژی‌های مدیریتی اینترنت اشیا در کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با گسترش نیاز روزافزون جامعه به سرمایه‌گزاری‌های جدید و پتانسیل‌های زیاد این فناوری نو پا جهت سرمایه‌گذاری در کشور،  چالش‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری فناوری نوین اینترنت اشیا در کشور بررسی خواهد شد.

افراد و سازمان‌های علاقمند به شرکت در سمینار اینترنت اشیا در مدیریت، جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از شرایط شرکت در آن، می‌توانند به سایت مرکز تحقیقات اینترنت اشیا به آدرس www.iotiran.com و یا سایت سازمان مدیریت صنعتی به آدرس www.imi.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها: مدیریتاینترنت اشیاIOTاینترنت اشیا و کاربردهای آن در مدیریتسازمان مدیریت صنعتیمرکز تحقیقات اینترنت اشیاکسب‌و‌کارکارآفرینیسمینار اینترنت اشیا در مدیریت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.