ثبت‌نام در دور دوم رویداد جاده ابریشم آغاز شد
با اعلام دبیرخانه رویداد: ۸

ثبت‌نام در دور دوم رویداد جاده ابریشم آغاز شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۱۳ | ۳ دقیقه

رویداد جاده ابریشم که برای نخستین بار از 30 مهرماه 96 کار خود را آغاز کرد تا استارتاپ‌های ایرانی را به سرمایه‌گذاران اروپایی معرفی کند و راهی برای ارتباط راحت‌تر استارتاپ‌ها با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی باز کند، حالا به مرحله دوم خود رسیده است.

نوپاناامروز 14 مردادماه 1397 ثبت‌نام برای دومین دوره این رویداد در نشستی خبری آغاز شد. در این نشست که بنیان‌گذاران رویداد جاده ابریشم هم حضور داشتند مشخص شد که امسال این رویداد از 21 مهرماه آغاز خواهد شد و با گردش در پنج شهر مشهد، تهران، تبریز، شیراز و کرمان، برای 10 روز ادامه خواهد داشت. هدف دور دوم رویداد جاده ابریشم تسهیل ارتباطات جهانی، دسترسی بهتر به تجربیات موفق در سطح بین‌المللی و جذب سرمایه خارجی عنوان شد.

اگرچه جاده ابریشم این بار تنها از 5 شهر ایران می‌گذرد اما حضور در این رویداد برای استارتاپ‌های حاضر در سراسر ایران ممکن است با این تفاوت که استارتاپ‌های ساکن در سایر شهرها باید در این پنج شهر به رقابت با دیگر استارتاپ‌ها بپردازند.

برای ثبت‌نام در دومین رویداد جاده ابریشم کشور می‌توانید به وب سایت این رویداد با آدرسwww.silkroadstartup.org مراجعه کنید.

هدف تیم جاده ابریشم چیست

محمد ازلی، بنیان‌گذار رویداد جاده ابریشم هدف از راه‌اندازی این رویداد را ایجاد فرصتی برای استارتاپ‌های کشور می‌داند تا خود را به کارآفرینان داخلی و یا حتی بین‌المللی معرفی کنند. محمد ازلی در این مورد چنین توضیح داد: «استراتژی تیم برگزارکننده استارتاپ جاده ابریشم ایجاد فرصتی برای همه استارتاپ‌های کشور برای معرفی و ارتباط با کارآفرینان بین‌المللی و داخلی است تا بتوانند در قالب یک رقابت، کسب‌وکار خود را بهبود بخشند. البته در مرحله نهایی این رویداد تیم‌های منتخب فرصت آشنایی با کارآفرینان برتر اکوسیستم استارتاپی داخلی و خارجی را نیز پیدا خواهند کرد.»

در بخش نهایی اولین دوره رویداد جاده ابریشم که در کیش برگزار شد بیش از 250 استارتاپ حضور داشتند و در نهایت استارتاپ‌های اکوبار، کشمون و دکترتو به‌عنوان استارتاپ‌های برتر در رویداد نهایی انتخاب شدند.

برچسب‌ها: جاده ابریشماستارت‌آپکارآفرینیرویداد حاده ابریشمکارآفرینان داخلی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.