اولین مرکز نوآوری و شتابدهی بسیج ایجاد می‌شود
در هفته بسیج؛ ۸

اولین مرکز نوآوری و شتابدهی بسیج ایجاد می‌شود

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۱۴ | ۲ دقیقه

اولین مرکز نوآوری و شتابدهی بسیج در هفته بسیج با هدف حمایت از جوانان نخبه و استعدادهای برتر کشور در حوزه دانشجویی و دانشجویی افتتاح می شود.

نوپانا به نقل از سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور، سجاد سنگسری معاون پشتیبانی توسعه  منابع انسانی این سازمان گفت: اولین مرکز نوآوری و شتابدهی بسیج با همکاری مرکز توسعه فناوری راهبردی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان در هفته بسیج به بهره برداری خواهد رسید.

وی هدف از ایجاد این مرکز را حمایت از جوانان نخبه و استعداد های برتر کشور در حوزه دانش آموزی و دانشجویی برای تقویت اکو سیستم استارت آپ ها  و ترویج فرهنگ کار آفرینی دانست و گفت: همه مراکز رشد خلاقیت بسیج در سراسر کشور بعنوان زیر شاخه های این مرکز نوآوری مسئولیت شناسایی، جذب و معرفی ایده های برتر را بر عهده خواهد داشت.

سنگسری گفت: با تعامل خوبی که با دانشگاه ها و مراکز علمی کشور طی چند سال اخیر به وجود آمده  سعی شده تا ظرفیت همه اساتید و مراکز فعال علم و فناوری کشور در اقدامات بعدی این مرکز نوآوری مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در صدد راه اندازی صندوق های سرمایه گزاری خطر پذیر برای ایده های موفق و بومی جهت سرمایه گذاری و خلق ثروت برای کشور هستیم.

برچسب‌ها: بسیجاستارت‌آپکارآفرینیمرکز نوآوری و شتابدهی بسیجمرکز توسعه فناوری راهبردی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.