نوشته های مرتبط: چه قیمتی بگوییم تا بخرند؟

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه

۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

چگونه در محیط کسب‌وکار، اعتماد دیگران را جلب کنیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۶:۰۰/ ۹ دقیقه

به وجود آوردن حس اعتماد در روابط تجاری، نقش پررنگی در بهبود کسب‌وکار شما دارد. در این مطلب از راه‌های جلب اعتماد دیگران در محیط کسب‌وکار خواهیم گفت.

۱۸ اشتباه کشنده استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۰/ ۶ دقیقه

در اینفوگرافیکی که در ادامه می‌بینید، به ۱۸ اشتباه استارت‌آپ‌ها می‌پردازیم که موفقیت آنها را با خطر جدی روبه‌رو می‌کند.

آزادکار باشیم یا کارآفرین؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۰۰/ ۱۳ دقیقه

آزادکاری و کارآفرینی شباهت‌های زیادی دارند؛ مانند راه‌اندازی کسب‌و‌کار یا ساختن برند شخصی؛ اما دارای تفاوت‌های بسیاری نیز هستند که در انتخاب آنها نقشی تعیین‌کننده دارند.

استارت‌آپ‌ چیست و چه ‌چیزی نیست؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۰۰/ ۱۱ دقیقه

با وجود تفاوت‌ بسیار استارت‌آپ و استارت‌آپ ویکند، این ۲ مفهوم در مواردی با یکدیگر اشتباه‌ گرفته می‌شوند.

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۰/ ۱۲ دقیقه

شناخت تفاوت‌های میان بازاریابی و تبلیغات تجاری، به شما کمک می‌کند تا از اهمیت و نقش هر یک از آنها در معرفی محصولتان به بازار آگاه شوید.

نام‌گذاری منحصربه‌فرد استارت‌آپ، منجر به جذب سرمایه می‌شود

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

نتایج تحقیقات حاکی از آن است که نام یک استارت‌آپ می‌تواند به طور جدی روی نظر سرمایه‌گذاران تاثیر بگذارد.