نوشته های مرتبط: چرا باید به تجربه کاربری اهمیت داد؟
ابهام در قواعد بازی
در حالحاضر و در اکوسیستم استارتآپی بهطور طبیعی درصد کمی از شرکتها موفق به توسعه محصول خود تا دستیابی به بازاری پایدار میشوند. آمارهای مختلف جهانی حاکی از موفقیت ۱۰ تا ۲۰ درصدی استارتآپها است. دلایل متعددی برای آن میتوان برشمرد. محصول استارتآپی بر اساس نظریهها و مفروضاتی در مورد بازار و مشتریان توسعه داده میشود.
کارآفرینی که برای فروش محصول خود به کل کشور آمریکا سفر کرد
جان ماک از روش سنتی برای بازاریابی محصول خود استفاده کرد و اکنون به صاحبان کسبوکار در مورد چگونگی فروش محصولات مشاوره میدهد.
۷ علامتی که نشان میدهند در کارتان پیشرفت نمیکنید
روانشناسان معتقدند که در این مواقع، افراد قربانی موفقیت اولیهی خود میشوند و دیگر نمیتوانند از روند همیشگی پیشرفت پیروی کنند.
۶ اصل استخدام آسان بعد از اخراج
اخراج از محل کار جزو اتفاقاتی است که امکان دارد بارها رخ دهد. بسیاری از بزرگان دنیای تکنولوژی و مدیریت بارها از شغلهایشان اخراج شده اند. «استیو جابز» بنیانگذار اپل حتی از سمت مدیرعاملی شرکت خود نیز اخراج شد اما پس از آن دوباره استخدام آسان را تجربه نمود.
اقدامات افراد موفق برای غلبه بر شکست
پذیرش شکست و تبدیل آن به نقطهی قوت میتواند به برداشتن موانع و رسیدن به هدف با سرعت بیشتر کمک کند.
افزایش شانس موفقیت کارآفرینی در سنین بالای چهل سالگی
دادههای تحقیقات دانشگاه نورث وسترن و MIT نشان میدهد که برخلاف تصور عمومی جامعه، کارآفرینان جوان بهترین پتانسیلهای بازگشت سرمایه نیستند.
این سرباز یک استارتآپ راهاندازی کرده است
این سرباز می گوید: کارآفرینی در سربازی برایش فرصت خوبی بود تا بتواند کسالت سربازی را از خود دور کند و مجبور باشد برای بقای کسبوکار دست و پا بزند.
مدیرعاملان جدید باید از چه رفتارهایی پرهیز کنند
مدیرعاملانی که بهتازگی مسئولیت هدایت یک شرکت را به عده گرفتهاند، در معرض اشتباهات متداولی قرار دارند که آنها را موفقیتهای بزرگ بازمیدارد.