نوشته های مرتبط: راهکار کافه‌بازار برای بهتر دیده‌شدن نرم‌افزارها

وضعیت استارتاپ‌های ایرانی در بزرگ‌ترین بازار نرم‌افزاری ایران

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۷/ ۱۱ دقیقه

رشد اپلیکیشن هر استارتاپ در بزرگ‌ترین بازار نرم‌افزاری ایران می‌تواند نشان‌دهنده رشد خود استارت‌آپ در سال ۹۷ و سطح علاقه کاربران جدید به آن هم باشد.

توضیح کافه‌بازار در خصوص اخبار منتشرشده در شبکه‌های مجازی درباره‌ امنیت کاربران

۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۱:۲۲/ ۲ دقیقه

روز شنبه ۷ اردیبهشت گزارش‌هایی در خصوص وجود یک مشکل امنیتی در بازار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که همچون هشدارهای امنیتی مشابه در گذشته، تیم فنی بازار در حال بررسی همه‌جانبه‌ی موضوع است. تاکنون شواهدی در زمینه نشت اطلاعات حساب‌های کاربری به دست نیامده است. چنان‌چه در ادامه‌ی بررسی‌ها نتایج تازه‌ای به دست آید، به طور شفاف به اطلاع کاربران خواهد رسید.

بازار از مرز ۴۰ میلیون نصب فعال گذشت

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۱/ ۵ دقیقه

«بازار» بستر انتشار برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی و ویدیو، در آستانه‌ی هشت سالگی فعالیت خود، از مرز چهل میلیون نصب فعال گذشت. عددی که نشان می‌دهد کم‌وبیش نیمی از مردم ایران از این برنامه و محصولات و خدمات ارائه‌شده در آن بهره می‌برند.

برای حل مشکل اینستاگرام‌های غیررسمی با مرکز ماهر تعامل داریم

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۳/ ۴ دقیقه

بعد از انتشار گزارشی از سوی مرکز ماهر و افشای نام بسیاری از اپلیکیشن‌های غیر رسمی مرتبط با اینستاگرام که اطلاعات کاربرانشان را سرقت می‌کنند و همچنین تاکید بر افشا شدن اطلاعات یک میلیون کاربر ایرانی اینستاگرام، هنوز برخی از این اپلیکیشن‌ها در مارکت‌های اندرویدی فعال هستند.

کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۳/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۹ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

بازاریابی چندسطحی؛ فعالیت قانونی یا چهره‌ای دیگر از شرکت‌های هرمی؟

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۷/ ۴ دقیقه

بازاریابی شبکه‌ای یا چندسطحی، از انواع فعالیت‌های جذب مشتری و بازاریابی است که از آغاز روند آن در ایران مدت زیادی نمی‌گذرد. در این مطلب به تحلیل این نوع بازاریابی و شفاف‌سازی اصول آن می‌پردازیم.

بازاریابی محتوا، پلی برای ارتباط بهتر

۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۰/ ۱۷ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

تاثیر تکنولوژی‌های پزشکی بر روی بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.