نوشته های مرتبط: آغاز تغییرات جدی در دیجی‌کالا

چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت پنجم)

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۰/ ۶ دقیقه

آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا می‌شوید.

در نخستین انتخابات اتحادیه کسب‌وکار‌های‌ مجازی چه گذشت؟

۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۵/ ۹ دقیقه

روز دوشنبه، سی‌ام مرداد ماه، پس از بحث‌های فراوان، انتخابات نخستین دوره‌ اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در اتاق اصناف ایران برگزار شد.

با فروش موفق، بقای کسب‌وکار خود را تضمین کنید

۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

اگر به تازگی کسب‌وکار خود را آغاز کرده‌‌اید و یا در مسیر کارآفرینی قرار دارید، لازم است اصول فروش را به خوبی یاد بگیرید.

چگونه در بازار شلوغ کنونی، تاثیرگذار باشیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۰/ ۹ دقیقه

گاهی اوقات کار در قالب یک گروه، بسیار سخت و چالش‌برانگیز است. در ادامه راهکارهایی مهم برای داشتن سازمانی موفق و تاثیرگذار در قالب یک تیم را مرور می‌کنیم.

۳ شیوه اثبات‌شده برای متقاعد کردن مشتریان

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۰۰/ ۱۰ دقیقه

انسان‌ها دارای شخصیت‌های متفاوتی هستند. برای اینکه آنها را متقاعد کنید، بهتر است با هر فرد متناسب با خصوصیات شخصیتی او صحبت کنید.

آیا همیشه حق با مشتری است؟

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

شاید گمان کنید وظیفه شما فقط تحویل پروژه به مشتری است، اما اگر کارها خوب پیش نرود همه تقصیرها به گردن شما خواهد افتاد و این شما هستید که با از دست دادن مشتریان تاوان می‌دهید.

دیجی‌کالا دومین سایت پربازدید ایران

۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۵:۴۵/ ۳ دقیقه

طبق آخرین آمار از سایت تحلیلی الکسا، دیجی‌کالا پس از گوگل در رده دوم پربازدیدترین سایت‌های ایران قرار گرفته است.

ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری

۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

تحقیقات نشان داده است استفاده از تکنیک‌های مدیریت ارتباط با مشتری، باعث می‌شود مشتریان شما ۳ برابر شوند.