دیجی‌کالا دومین سایت پربازدید ایران
آخرین رتبه‌بندی الکسا ۸

دیجی‌کالا دومین سایت پربازدید ایران

توسط محمد حاجی‌علی همدانی | ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۵:۴۵ | ۳ دقیقه

طبق آخرین آمار از سایت تحلیلی الکسا، دیجی‌کالا پس از گوگل در رده دوم پربازدیدترین سایت‌های ایران قرار گرفته است.

نوپانا*: امروزه کسب‌وکارهای نوپا تبدیل به امید بسیاری از اقتصاددانان برای بهبود اوضاع اقتصاد داخلی و بین‌المللی شده‌ و به‌این‌ترتیب این عرصه به محل رقابت حریفان داخلی و خارجی بدل شده است. در سال‌های اخیر، استارت‌آپ‌ها در ایران نیز روند پیشرفت و توسعه بسیار خوبی را در پیش گرفته‌اند. در این میان، دیجی‌کالا به‌عنوان یکی از استارت‌آپ‌های بزرگ ایران با ارائه خدمات خرده‌فروشی آنلاین، از استقبال بسیار زیادی از سوی مردم مواجه شده تا جایی که در روزهای اخیر موفق شد به رتبه دوم لیست وب‌سایت‌های پربازدید ایرانی در سایت معتبر الکسا، ارتقا پیدا کند و تنها با یک جایگاه فاصله از گوگل قرار گیرد. این موضوع نشان از میزان موفقیت دیجی‌کالا در جلب اعتماد مخاطبین ایرانی دارد.

اکنون دومین وب‌سایت پربازدید ایران، یک وب‌سایت استارت‌آپی است و این خبر خوشی برای جامعه استارت‌آپی ایران پس از گذراندن روزهای سخت اخیر محسوب می‌شود. اینکه در چنین جایگاهی در میان وب‌سایت‌های ایرانی، یک فروشگاه اینترنتی قرار دارد به خوبی از اقبال فعالیت چنین فروشگاه‌هایی در کشور خبر می‌دهد و این نیز نکته‌ای قابل توجه است.

در این رتبه‌بندی سایت الکسا، پس از دیجی‌کالا، سایت خبری و تحلیل ورزشی «ورزش۳» و پس از آن نیز «یاهو» و «آپارات» به‌ترتیب رتبه‌های سوم تا پنجم را از آن خود کرده‌اند.

(همچنین بخوانید: رقابت تنگاتنگ فروشگاه‌های آنلاین داخلی و بین‌المللی)

* این متن با همکاری مهدی بصیرت‌نیا تهیه شده است.

برچسب‌ها: دیجی‌کالااستارت‌آپ‌Digikalaرتبه‌بندیالکساخرید آنلاینAlexa
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد حاجی‌علی همدانی

محمد حاجی‌علی همدانی

محمد حاجی‌علی همدانی، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر پژوهشی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده و با فعالیت‌های تخصصی در زمینه مهندسی پزشکی و پردازش تصویر، هم‌اکنون مدیریت بخش فنی استارت‌آپ Maczooo mirror را برعهده دارد.