نوشته های مرتبط: کارگاه آموزشی بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوا، پلی برای ارتباط بهتر

۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۰/ ۱۷ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

بازاریابی رابطه‌ای چیست و چگونه می‌توان از آن بهره‌مند شد؟

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

با تمرکز بر بازاریابی رابطه‌ای، کسب‌وکار خود را متحول کنید.

بازاریابی ویروسی چیست؟

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴/ ۲۸ دقیقه

امروزه ‌بازاریابی ویروسی با مزایایی همچون هزینه‌ی کم‌تر و تاثیر‌گذاری بیش‌تر، به گزینه‌ای ایده‌آل برای استراتژی تبلیغاتی استارتاپ‌ها و شرکت‌ نوپا تبدیل شده است.

چگونه وب‌سایت خود را در صدر نتایج جست‌وجوی گوگل قرار دهیم؟

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۱/ ۶ دقیقه

اگر وب‌سایت کسب‌وکار شما جایگاه بهتری در صفحات مجازی و لیست نتایج موتورهای جست‌وجو داشته باشد، احتمال موفقیت بیشتری خواهید داشت.

۳ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ

۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۲/ ۸ دقیقه

رعایت کردن برخی نکات ساده در تعیین استراتژی بازاریابی برند نه تنها هزینه‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد بلکه نتیجه‌ی بسیار بهتری نیز دارد.

کارگاه آموزشی تولید محتوا

۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۴۲/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی تولید محتوا توسط مدرسه استارت‌آپ ایران در تاریخ ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۰ الی ۱۴ در دانشگاه تهران با ارائه بابک نقاش، مشاور تولید محتوا و طراح کمپین برگزار می‌شود.

بازاریابی محتوایی چیست و چه چیزی نیست؟

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۱/ ۶ دقیقه

در این گزارش به شرح کارگاه «بازاریابی محتوایی» که به همت نوآفرینان برگزار شده است، می‌پردازیم.