نوشته های مرتبط: پکیج رفتار حرفه‌ای در محیط کار (بخش اول)

پنج استراتژی هوشمندانه که شما را به یک مذاکره‌کننده حرفه‌ای تبدیل می‌کنند

۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۰/ ۳۴ دقیقه

شما به‌عنوان یک کارآفرین همواره در موقعیتی قرار دارید که باید بر سر منافع کسب‌وکارتان مذاکره کنید و برای یک مذاکره‌ حرفه‌‌ای لازم است مهارت‌های این کار را به‌خوبی فرا بگیرید.

چگونه با به تعویق انداختن کارهایمان مقابله کنیم؟

۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

به تعویق انداختن کارها عادت بسیار مضری است و تاثیر زیادی بر کاهش موفقیت شما دارد. در این مطلب به راهکارهای سودمندی برای مقابله با این عادت می‌پردازیم.

عواملی که تمرکز شما هنگام انجام کارها را کاهش می‌دهند

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برای رسیدن به موفقیت و داشتن بهره‌وری بالا، بهتر است همواره روی کاری که انجام می‌دهید تمرکز داشته باشید و آن را حفظ کنید.

پکیج برنامه‌ریزی به سبک حرفه‌ای‌ها (بخش سوم)

۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به راهکارها و ابزارهای برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی حرفه‌ای در زندگی شخصی و شغلی می‌پردازیم.

پکیج برنامه‌ریزی به سبک حرفه‌ای‌ها (بخش دوم)

۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به راهکارها و ابزارهای برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی حرفه‌ای در زندگی شخصی و شغلی می‌پردازیم.

پکیج برنامه‌ریزی به سبک حرفه‌ای‌ها (بخش اول)

۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به راهکارها و ابزارهای برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی حرفه‌ای در زندگی شخصی و شغلی می‌پردازیم.