پکیج برنامه‌ریزی به سبک حرفه‌ای‌ها (بخش سوم)
مجموعه مطالب استارت‌آپی؛ ۸

پکیج برنامه‌ریزی به سبک حرفه‌ای‌ها (بخش سوم)

توسط مهدی بصیرت‌نیا | ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۰ | ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به راهکارها و ابزارهای برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی حرفه‌ای در زندگی شخصی و شغلی می‌پردازیم.

نوپانا: وقت طلاست و این روزها راز بهره‌وری بیشتر مدیران در برخوردشان با این طلای گران‌قیمت است. همه ما حداقل یک فرد موفق را می‌شناسیم که به لطف بازدهی بالا، می‌تواند در چند ساعت کار‌های یک روز ما را انجام دهد! راز دستیابی به این سطح از موفقیت، برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی صحیح است. در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به راهکارها و ابزارهای برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی حرفه‌ای در زندگی شخصی و شغلی می‌پردازیم.

بخش سوم:

قسمت بیست‌ویکم: تضمین موفقیت روزانه در ۲۰ دقیقه آغازین روز

زمانی که از خواب بیدار می‌شوید، ذهن ناخودآگاه شما در فعال‌ترین وضعیت است. در این زمان شما با ۶ راهکار ساده می‌توانید موفقیت روزانه خود را تضمین کنید.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیست‌ودوم: ۶ عادت طلایی برای شروع یک روز موفق کاری

از دست دادن ساعت‌های کلیدی صبح، از بهره‌وری شما می‌کاهد. در این قسمت از ۶ عادتی صحبت می‌کنیم که معجزه صبح را به شما نشان خواهند داد.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیست‌وسوم: ۱۵ دقیقه‌ای که موفقیت شما در روز بعد را تضمین می‌کند

کارآفرینان زندگی شلوغی دارند؛ اما باید تعادلی بین کار و زندگیشان برقرار و برنامه منظمی برای انجام کار‌ها ایجاد کنند.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیست‌وچهارم: کیفیت ساعت‌های اولیه صبح را دست‌کم نگیرید

چگونگی گذراندن ساعات اولیه صبح، تعیین‌کننده موفقیت روز کاری ما است. با ساختن یک صبح خوب، روز خود را بهتر کنید.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیست‌وپنجم: فرمول اولویت‌بندی کارها

انجام کدام‌ دسته از کارها در مسیر پیشرفت به ما کمک می‌کند؟ در این قسمت خواهیم خواند.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیست‌وششم: مدیران میلیونر، چگونه زمان خود را مدیریت می‌کنند؟

رمز موفقیت مدیران میلیونر موفق در این نکته است که نه‌تنها موثر، بلکه بهینه عمل می‌کنند.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیست‌وهفتم: چرا بعضی در مدیریت کارهایشان موفق‌تر هستند؟

هیچ‌کس به صورت مادرزادی موفق نیست و همه ما می‌توانیم با آگاهی از عادت‌های این افراد و پیروی از آن‌ها به اهداف‌مان نزدیکتر شویم. در این قسمت ۱۲ راه برای افزایش بازدهی ارائه شده است

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیست‌وهشتم: همزمان انجام دادن چند کار، درست نیست

تمایل به انجام همزمان چند کار یا همان «چند تکلیفی» بودن، در همه وجود دارد و در بعضی‌ها این میل بیشتر است. مردم بر این باورند که چند تکلیفی بودن از علائم یک ذهن موثر و پربازده است. اما این فرضیه غلط است.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیست‌ونهم: مدیران برتر چگونه به کارهای روزانه خود، رسیدگی می‌کنند؟

برای اینکه در حرفه خود موفق باشیم، باید قدرت مدیریت زمان و کارها را داشته باشیم. بر همین اساس شرکت فست با ۱۰ مدیرعامل برتر درخصوص چگونگی مدیریت انجام کارها گفت‌وگو کرده است که نکات مهم آن‌ها را در این قسمت خواهیم خواند.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت سی‌ام: ۱۱ عادت مثبت که موفقیت شما را در کار و زندگی شخصی، تضمین می‌کند

اگر می‌خواهید عمرتان را در حسرت و دلهره کارهایی که قادر به انجامش بودید و انجامش نداده‌اید نباشید، همت کنید و عادت‌هایی که در این قسمت به آن‌ها می‌پردازیم را در خود ایجاد کنید.

این قسمت را اینجا بخوانید.

بخش پیشین این پکیج را در اینجا دنبال کنید.

(همچنین بخوانید: پکیج رفتار حرفه‌ای در محیط کار)

برچسب‌ها: پکیج استارت‌آپیبرنامه‌ریزیاولویت‌بندیاولویت‌گذاریمدیریت زمانسبک زندگیموفقیت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مهدی بصیرت‌نیا

مهدی بصیرت‌نیا

مهدی بصیرت‌نیا دانش‌آموخته کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار است. او در حوزه‌های فناوری اطلاعات، گرافیک و مدیریت و بازاریابی محتوا فعالیت دارد. مهدی بصیرت‌نیا سابقه تولید محتوا در حوزه علم و فناوری و مدیریت توزیع محتوا در چند پایگاه اطلاعاتی معتبر را در کارنامه خود دارد.