پکیج برنامه‌ریزی به سبک حرفه‌ای‌ها (بخش دوم)
مجموعه مطالب استارت‌آپی؛ ۸

پکیج برنامه‌ریزی به سبک حرفه‌ای‌ها (بخش دوم)

توسط مهدی بصیرت‌نیا | ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۰ | ۶ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به راهکارها و ابزارهای برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی حرفه‌ای در زندگی شخصی و شغلی می‌پردازیم.

نوپانا: وقت طلاست و این روزها راز بهره‌وری بیشتر مدیران در برخوردشان با این طلای گران‌قیمت است. همه ما حداقل یک فرد موفق را می‌شناسیم که به لطف بازدهی بالا، می‌تواند در چند ساعت کار‌های یک روز ما را انجام دهد! راز دستیابی به این سطح از موفقیت، برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی صحیح است. در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به راهکارها و ابزارهای برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی حرفه‌ای در زندگی شخصی و شغلی می‌پردازیم.

بخش دوم:

قسمت یازدهم: چگونه در انجام برنامه‌هایمان متعهد باشیم؟

با وجود اینکه برای انجام کارهایمان برنامه‌ریزی می‌کنیم؛ اما این برنامه‌ریزی زیاد دوام نمی‌آورد و معمولا در نهایت از انجام کارهایمان دلسرد می‌شویم. مقابله با این وضعیت، بسیار ضروری است.

ادامه این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت دوازدهم: با این روش زمان‌بندی متفاوت، بهره‌وری خود را افزایش دهید

رویکرد «زمان بندی تقویم بر اساس صفر»، روشی است که بر اساس آن برای تک‌تک ساعت‌های روز برنامه‌ریزی می شود؛ بدین ترتیب هیچ زمان بیهوده‌ای در طول روز باقی نمی‌ماند.

ادامه این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت سیزدهم: برنامه‌ریزی کسب‌وکار؛ راهنمای قدم به قدم

برای نوشتن برنامه کسب‌وکار و برنامه‌ریزی برای اجرای آن، باید به پرسش‌هایی پاسخ داد که آگاهی از آن‌ها بسیار مهم است.

ادامه این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت چهاردهم: تایم‌یولار، جادوی زمان‌بندی و برنامه‌ریزی

یک استارت‌آپ اتریشی دستگاهی برای برنامه‌ریزی و زمان‌بندی روزمره طراحی کرده است. در این قسمت با این ابزار سودمند، بیشتر آشنا می‌شویم.

ادامه این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت پانزدهم: در رقابت با زمان، برنده باشید

مدیریت زمان، مهارتی کلیدی برای کارآفرینان است که بدون آن، حجم زیاد کار آنها را با مشکلات بزرگی روبه‌رو می‌کند.

ادامه این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت شانزدهم: برنامه‌ریزی امور مالی؛ جاده‌ای به‌سوی موفقیت و پایداری کسب‌وکار

مدیریت امور مالی یکی از پیچیده‌ترین و دشوار‌ترین فرایندهای ضروری در یک استارت‌آپ است و رابطه مستقیمی با موفقیت کسب‌وکار دارد.

ادامه این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت هفدهم: برنامه‌ریزی؛ شرط موفقیت در کسب‌وکار

برنامه‌ریزی به عنوان یک اصل بسیار مهم و البته پذیرفته شده برای شروع و مدیریت هر کسب‌وکاری است.

ادامه این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت هجدهم: یک برنامه‌ریزی دقیق برای وقت‌های مرده

۱۰ نکته‌ گفته شده در این قسمت، به شما کمک می‌کنند از زمان‌های انتظارتان حداکثر بهره را ببرید

ادامه این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت نوزدهم: چگونه برای بحران‌های اساسی خود برنامه‌ریزی کنیم؟

«برنامه‌ریزی احتمالات» مهارتی است که شما را در رویارویی با اتفاقات ناگوار پیروز می‌کند.

ادامه این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیستم: پنج سوالی که افراد موفق، هر روز از خودشان می‌پرسند

همان‌طور که بعضی از عادت‌ها می‌توانند مانع موفقیت شما شوند، رفتارهای مثبتی نیز وجود دارند که اگر به عادت تبدیل شوند، می‌توانند در موفقیت شما سهم بزرگی داشته باشند. سوال کردن از خودتان، نمونه‌ای از این عادت‌های مثبت است. این سوالات به شما در برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی کارهای روزانه کمک شایانی خواهند کرد.

ادامه این قسمت را اینجا بخوانید.

ادامه قسمت‌های این پکیج را در بخش‌های بعدی دنبال کنید.

(همچنین بخوانید: پکیج برنامه‌ریزی به سبک حرفه‌ای‌ها (بخش اول))

برچسب‌ها: پکیج استارت‌آپیبرنامه‌ریزیاولویت‌بندیاولویت‌گذاریمدیریت زمانسبک زندگیموفقیت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مهدی بصیرت‌نیا

مهدی بصیرت‌نیا

مهدی بصیرت‌نیا دانش‌آموخته کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار است. او در حوزه‌های فناوری اطلاعات، گرافیک و مدیریت و بازاریابی محتوا فعالیت دارد. مهدی بصیرت‌نیا سابقه تولید محتوا در حوزه علم و فناوری و مدیریت توزیع محتوا در چند پایگاه اطلاعاتی معتبر را در کارنامه خود دارد.