نوشته های مرتبط: مدیریت کیفیت؛ پیش‌نیاز ضروری جلب رضایت مشتریان

شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسب‌وکار شما را بهبود می‌دهد؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مشتریان رضایت‌مند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا می‌توان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.

با آغوش باز از تغییرات ضروری در مسیر کسب‌وکار استقبال کنید

۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

تغییرات ضروری و پیش‌بینی نشده، همیشه در مسیر یک استارت‌آپ سبز می‌شوند! در چنین شرایطی استارت‌آپی پیروز میدان است که خود را با این تغییرات وفق دهد.

چگونه هوشمندانه کار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۰/ ۱۰ دقیقه

کار هوشمندانه به این معنا است که وظایف میان افراد متخصص تقسیم شوند. کاری که با عادت‌ها و تفکر انتقادی همراه است و زمان و انرژی کمتری می‌برد.

چگونه کارمندانی بانشاط داشته باشیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

میزان نشاط کارمندان، ارتباط مستقیم با عملکرد آن‌ها دارد و در نهایت بر موفقیت سازمان اثرگذار است.

راهبران جوان موفق، چه عادت‌هایی دارند؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۰/ ۱۳ دقیقه

راهبران جوان استارت‌آپ‌ها با وجود کم‌تجربگی، توانایی انجام کارهای شگفت‌انگیزی دارند؛ تنها کافیست با الگو قرار دادن راهبران موفق، عادت‌های صحیحی در خود ایجاد کنند.

با قدردانی آگاهانه از کارمندان، بازدهی سازمان خود را بالا ببرید

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

شما به‌عنوان یک مدیر موظف هستنید که کارمندان خود را درک و از آن‌ها قدردانی کنید. این کار برای بقای کسب‌وکار شما الزامی‌ است.

از تله‌ خودمحوری در مدیریت کسب‌وکار رها شوید

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

خودمحوری یکی از اشتباهات بزرگ راهبری کسب‌وکار است که باعث می‌شود برآورده کردن خواسته‌های شخصی، به اهداف اصلی تیم ارجحیت پیدا کند.

بازی‌هایی که مشتریان را جذب کسب‌وکار شما می‌کنند

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

گیمیفیکیشن یا استفاده از المان‌های بازی‌، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسب‌وکارتان را بالا می‌برد و آن‌ها را جذب محصولات و خدمات شما می‌کند.