نوشته های مرتبط: مدیریت کیفیت؛ پیش‌نیاز ضروری جلب رضایت مشتریان

راهبران بزرگ چگونه به بحران‌ها واکنش نشان می‌دهند؟

۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

مدیریت بحران مستلزم واکنش فوری است؛ ولی یک راهبر خوب برای رهایی از فشار و استرس شرایط سخت، به پاسخ‌های عجولانه پناه نمی‌برد.

چگونه مشتری‌هایی با انتظارات نابه‌جا را مدیریت کنیم

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۴/ ۹ دقیقه

مشتری‌ها برای رسیدن به نتیجه‌ی مورد نظر به نقشه‌ی مسیر نیاز دارند. این کار کمک می‌کند مشتری چشم‌انداز بهتری نسبت به کار آژانس داشته باشد و درنتیجه سطح انتظاراتش پایین بیاید.

برای کارآفرین شدن، داشتن مدرک دانشگاهی کافی نیست

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

همه مهارت‌های کارآفرینی، در دانشگاه به شما آموزش داده نمی‌شوند و خودتان باید آن‌ها را کسب کنید. در این مطلب با برخی از این مهارت‌ها بیشتر آشنا می‌شوید.

رسیدگی صحیح به شکایت‌های مشتریان، برند کسب‌وکار شما را توسعه می‌دهد

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

مدیریت کیفیت؛ کلید بهبود کسب‌وکار در مسیر مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

مدیریت کیفیت، مفهوم مهمی در زمینه تولید و خدمات است که در فرایندهای آن، بر کیفیت محصول نظارت می‌شود تا محصول نهایی مطابق با طرح اولیه و نیازهای مشتری باشد.

پکیج مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار (بخش دوم)

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید کسب‌وکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفه‌ای، مدیریت کنید.

۵ راهکار تضمینی برای افزایش رضایت مشتریان

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

امروزه ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، از اصلی‌ترین عوامل موفقیت کسب‌وکارها در رقابت سخت بازار است.