نوشته های مرتبط: شاخص کلیدی عملکرد، چگونه بر کسب‌وکارتان تاثیر می‌گذارد؟

از حفاظت از حقوق علائم برند تا نفوذ در بازار

۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نگاهی بر مدل فرصت، رشد ارگانیک و نقش بسته‌بندی در برندینگ

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه خدمات مشتری‌پسند ارائه دهیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

باید این حقیقت را درک کنید که بیشتر مشکلاتی که در ارائه خدمت به مشتریان پدیدار می‌شوند ریشه در فرایندهای ناشیانه بخش فروش و خدمات‌رسانی دارند.

ساز‌و‌کار شرکت‌های چندبرندی و چندبخشی چگونه است؟

۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

تماس‌های رضایت‌سنجی، مسئولیت‌پذیری کسب‌وکار شما را نشان می‌دهند

۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهم‌تر از آن‌، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.

۱۸ فرصت کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۰۰/ ۱۱ دقیقه

سال ۲۰۱۸ می‌تواند سال خوب و خوش‌یمنی برای کسب‌وکارهای دنیای آنلاین باشد. در این مطلب به معرفی ۱۸ چالش و فرصت کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸ می‌پردازیم.

از بازارآرایی تا ادغام شرکت‌ها در برندینگ

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نگاهی بر برند‌ مادر و سنجش معیارهای کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.