نوشته های مرتبط: نشانی که برند شما را در ذهن‌ها ماندگار می‌کند

ده قدم برای داشتن برند شخصی موفق

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

برند شما، فقط نام شما را یادآوری نمی‌کند، بلکه ارزش شما را به دیگران نشان می‌دهد.

طراحی لوگو چه پیامی برای مشتریان دارد؟

۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

اطلاع از روانشناسی طراحی لوگو، در رشد کسب‌وکار تأثیر بسزایی دارد.

طراحی لوگو چه پیامی برای مشتریان دارد؟

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

اطلاع از روانشناسی طراحی لوگو، در رشد کسب‌وکار تأثیر بسزایی دارد.

رقابت تنگاتنگ فروشگاه‌های آنلاین داخلی و بین‌المللی

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۰۰/ ۳۰ دقیقه

مختصری از فعالیت فروشگاه‌های آنلاین و سایت‌های پربازدید کشورهای همسایه در قیاس با ایران

دورخیز استارت‌آپی نوکیا

۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

شرکت نوکیا در تلاش است تا قدم به قدم جایگاه قدیمی خود را به‌دست بیاورد.

بیانیه ماموریت کسب‌وکارهای نوپا

۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

بایدها و نبایدها در تدوین بیانیه مأموریت استارت‌آپ‌ها

پنج نکته طلایی در انتخاب اسم

۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۵/ ۵ دقیقه

نام استارت‌آپ اولین چیزی است که مخاطب را تحت تاثیر قرار می‌دهد و دقت در انتخاب آن ضروری است.

از شکست خوردن نترسید

۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۸/ ۵ دقیقه

غول‌های امروزی یک شبه به موفقیت نرسیده‌اند و در مسیر رشد، بدترین شکست‌های ممکن را تجربه کرده‌اند.