نوشته های مرتبط: مرز میان بازاریابی و فروش چیست؟

ابزار‌های دریافت بازخورد از مشتریان چیست؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهم‌تر از آن‌، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.

جذب مشتریان وفادار، کلید موفقیت استارت‌آپ‌ شماست

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

راز موفقیت استارت‌آپ‌های نمونه، داشتن مشتریان وفادار است؛ اما آنها چگونه مشتریانشان را به مشتریان وفادار تبدیل کرده‌اند؟ در این مطلب خواهیم خواند.

مشتریان هدف، فانوسی برای هدایت استارت‌آپ شما هستند

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

مشتریان هدف کسانی هستند که در طول زمان از همه به شما وفادارتر هستند. برای اینکه یک استارت‌آپ موفق داشته باشید باید این مشتریان را با خود همراه کنید.

شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسب‌وکار شما را بهبود می‌دهد؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مشتریان رضایت‌مند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا می‌توان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.

روش‌های ارزشمندی که تعداد مشتریان شما را افزایش می‌دهند

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اهمیت اولین مشتریان استارت‌آپ خود را دست‌کم نگیرید

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

اولین مشتریان شما، مهم‌ترین آنها هستند. آن‌ها می‌توانند به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند و عامل توسعه کسب‌وکار شما باشند.

هفت نکته ارزشمند برای راه‌اندازی کسب‌وکار، بدون پول یا تجربه

۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۰/ ۱۱ دقیقه

به لطف تکنولوژی، امروز می‌​توان جاده‌ طولانی ایده تا مشتری را در مدت زمان بسیار کوتاهی پیمود؛ کافی است با پشتکار باشید و به هفت توصیه مطرح‌شده در این مطلب، عمل کنید.

چگونه برای شرکتی که چند محصول دارد برند بسازیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

زمانی که شرکتی محصولات و کالاهای متعدد و مختلفی تولید و عرضه می‌کند، باید چه روندی برای برندسازی آن‌ها در پیش بگیرد؟