نوشته های مرتبط: استارت‌آپ؛ صفرکیلومتر (قسمت چهارم)

پنج روش الگو برداری از ارزش پیشنهادی رقبا

۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

در استارت‌آپ صفرکیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

هفت پرسش برای بررسی مدل کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفرکیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

ورود به دنیای مشتریان

۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

در استارت‌آپ صفرکیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

قواعد مصاحبه با مشتری

۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفرکیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

تابلوی ارزش پیشنهادی، نشان‌دهنده بینش در کسب‌و‌کار

۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

در استارت‌آپ صفرکیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

قبل از ارزش‌آفرینی داده‌های موجود را بررسی کنید

۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفرکیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

شش تکنیک برای به دست آوردن بینش مشتری

۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

در استارت‌آپ صفرکیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

شش راه نوآوری از طریق پروفایل مشتری

۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفرکیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.