نوشته های مرتبط: کدام مدل بازاریابی را به کار گیریم؟

بازاریابی، به ابعاد کسب‌وکار شما وابسته نیست

۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

بازاریابی از ارکان اصلی هر شرکتی، فارغ از ابعاد و سابقه‌ آن است. این عملیات، شباهت‌ها و تفاوت‌هایی در انواع سازمان‌ها دارد.

کلید‌های طلایی بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۰/ ۷ دقیقه

کارگاه «کلید‌های طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتاب‌دهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه

۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

مرحله تبدیل در «ای‌نتورک» چگونه انجام می‌شود؟

۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۹:۳۰/ ۱۴ دقیقه

ای‌نتورک به افراد کمک می‌کند و یاد می‌دهد که چطور به بیشترین بازدهی برسند و از پولی که می‌گذارند به چند برابرش دست یابند.

چرا بازاریابی در مواردی ناخوشایند و وحشت‌آور است؟

۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۳:۰۰/ ۸ دقیقه

بازاریابی شغل عجیبی نیست؛ با این‌ حال ویژگی‌هایی دارد که باعث می‌شود حتی مدیران باتجربه و باهوش سردرگم شوند.

تبلیغاتی که با اتوبوس‌ها هم‌سفر می‌شوند

۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

نصب تبلیغات در اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس و قطار، یکی از بهترین شیوه‌های تبلیغات محیطی است.

۱۰ ویژگی که از شما کارآفرین بهتری می‌سازند

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۰۰/ ۶ دقیقه

موفقیت در کارآفرینی چیزی فراتر از داشتن ایده‌های بزرگ است. برای موفقیت در این زمینه باید ویژگی‌های خاصی داشته باشید؛ از کارآفرینان موفق الگو بگیرید و بهترین راهکارها را برای کسب‌وکار خود به‌ کار ببرید.