نوشته های مرتبط: همین حالا خودتان را برند کنید!

چیزهایی که قبل از شروع آموزش محتوا باید بدانید تا خسته نشوید!

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۹/ ۱۲ دقیقه

در هر ثانیه ۶۳۰۰۰ جستجو در گوگل صورت می‌گیرد. صفحات وب پر از متن، ویدیو و صوت است و گوگل سعی می‌کند بهترین نتایج را به کاربران خود نشان دهد. اقبال کاربران به محتوای کاربردی باعث‌شده که همه به فکر تولید محتوا باشند.

چگونه محتوایی برای جذب مشتری بیشتر بنویسیم؟‍‍

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۱/ ۱۵ دقیقه

امروزه، محتوا به‌عنوان ابزاری برتر برای جذب مخاطب و مشتری شناسایی می‌شود. به‌منظور تولید محتوا برای جذب مشتری بیشتر باید نکاتی را رعایت کنیم.

آئین‌نامه نحوه فعالیت کسب و کارهای پلتفرمی تدوین می‌شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۲:۰۱/ ۵ دقیقه

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی تدوین آئین‌نامه نحوه فعالیت کسب‌وکارهای پلتفرم‌ها را در دستور کار خود داد. این آئین‌نامه قرار است حدود مسئولیت صاحبان پلتفرم‌ها و نحوه فعالیت آنان را مشخص کند.

اولین کنفرانس بازاریابی محتوایی ایران برگزار شد

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۳/ ۱۰ دقیقه

اولین کنفرانس بازاریابی محتوایی ایران، دوم اسفند ۹۷ در دانشگاه خاتم با حضور علاقه‌مندان و فعالان حوزه تولید محتوا و بازاریابی محتوایی برگزار شد.

راهکار‌های عملی برای اندازه گیری پیشرفت شخصی

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۳/ ۸ دقیقه

در دنیای امروز ما به قدری درگیر شغل و مشکلات روزمره‌ی خود می شویم که فراموش می‌کنیم چه اتفاقاتی را پشت سر گذاشته‌ایم یا چقدر پیشرفت کرده‌ایم. موفقیت به راحتی بدست نمی‌آید و نیازمند صبر، تلاش و حوصله است. بنابراین هر شخص راه دور و درازی برای کسب آن طی خواهد کرد. به همین دلیل برای اینکه در این راه از تکاپو نیفتاده و نا امید نشویم، بهتر است روشی برای اندازه گیری پیشرفت شخصی انتخاب کنیم.

وبینار بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۹/ ۳ دقیقه

وبینار بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی توسط ایسمینار در تاریخ ۲ آبان ۹۷ از ساعت ۱۸ الی ۲۱ به صورت آنلاین در وب‌سایت ایسمینار برگزار می‌شود.

کاربران را مجذوب وب‌سایت خود کنید

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۹/ ۵ دقیقه

لازمه‌ فراری ندادن کاربر و یا خریدار محصول شما، ایجاد تجربه‌ای شیرین و خوشایند است که تنها در صورت حضور طراح سایت خبره اتفاق می‌افتد. در این مقاله قصد داریم شما را با UI  و UX تا حدودی آشنا کنیم.

برندسازی با بودجه کم برای کارآفرینان نوپا

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۰/ ۹ دقیقه

برندسازی یکی از پایه‌های اصلی موفقیت در بازاریابی کسب‌وکار است؛ اما قطعا کارآفرینان نوپا و استارتاپ‌های کوچک نمی‌توانند هزینه‌ی بالایی برای این بخش داشته باشند.