نوشته های مرتبط: ۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه

تغییر مسیری که به بازگشت اسطوره کمک کرد

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۱/ ۱۷ دقیقه

مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ برخلاف رقبای بزرگ خود همچون گوگل و اپل، دوران خوبی را گذراند و حتی تا مقام باارزش‌ترین شرکت جهان پیش رفت.

کارگاه ارزش‌گذاری استار‌ت‌آپ‌ها

۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌ها توسط نوآفرینان در تاریخ ۷ دی ماه از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۳/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۹ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

بازاریابی چندسطحی؛ فعالیت قانونی یا چهره‌ای دیگر از شرکت‌های هرمی؟

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۷/ ۴ دقیقه

بازاریابی شبکه‌ای یا چندسطحی، از انواع فعالیت‌های جذب مشتری و بازاریابی است که از آغاز روند آن در ایران مدت زیادی نمی‌گذرد. در این مطلب به تحلیل این نوع بازاریابی و شفاف‌سازی اصول آن می‌پردازیم.

بازاریابی محتوا، پلی برای ارتباط بهتر

۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۰/ ۱۷ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

نیازمند فراکسیون استارت‌آپ‌ها در مجلس هستیم

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۱۰/ ۳ دقیقه

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: نیازمند ایجاد فراکسیون پارک‌های علم و فناوری و استارت‌آپ‌ها در مجلس شورای اسلامی هستیم.

پردیس سامیت؛ دورهمی برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۳۰/ ۴ دقیقه

گردهمایی بزرگ پردیس سامیت ۸ و ۹ آذرماه با حضور علاقه‌مندان و فعالان حوزه کارآفرینی و برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی سراسر ایران برگزار خواهد شد.

تاثیر تکنولوژی‌های پزشکی بر روی بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.