نوشته های مرتبط: ۹ استراتژی بازاریابی که از هزینه کم آنها شگفت‌زده می‌شوید

راهکار‌های عملی برای اندازه گیری پیشرفت شخصی

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۳/ ۸ دقیقه

در دنیای امروز ما به قدری درگیر شغل و مشکلات روزمره‌ی خود می شویم که فراموش می‌کنیم چه اتفاقاتی را پشت سر گذاشته‌ایم یا چقدر پیشرفت کرده‌ایم. موفقیت به راحتی بدست نمی‌آید و نیازمند صبر، تلاش و حوصله است. بنابراین هر شخص راه دور و درازی برای کسب آن طی خواهد کرد. به همین دلیل برای اینکه در این راه از تکاپو نیفتاده و نا امید نشویم، بهتر است روشی برای اندازه گیری پیشرفت شخصی انتخاب کنیم.

مدیران و کارشناسان روابط عمومی بدانند

۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۱:۲۹/ ۵ دقیقه

در این مطلب به سه مهارتی که نسل بعدی روابط‌عمومی حرفه‌ای باید آن را فرابگیرند اشاره شده است.

کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۳/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۹ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

بازاریابی چندسطحی؛ فعالیت قانونی یا چهره‌ای دیگر از شرکت‌های هرمی؟

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۷/ ۴ دقیقه

بازاریابی شبکه‌ای یا چندسطحی، از انواع فعالیت‌های جذب مشتری و بازاریابی است که از آغاز روند آن در ایران مدت زیادی نمی‌گذرد. در این مطلب به تحلیل این نوع بازاریابی و شفاف‌سازی اصول آن می‌پردازیم.

بازاریابی محتوا، پلی برای ارتباط بهتر

۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۰/ ۱۷ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

تاثیر تکنولوژی‌های پزشکی بر روی بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.