نوشته های مرتبط: اینفوگرافیک؛ قهرمان بازاریابی محتوا

بازاریابی رابطه‌ای چیست و چگونه می‌توان از آن بهره‌مند شد؟

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

با تمرکز بر بازاریابی رابطه‌ای، کسب‌وکار خود را متحول کنید.

استارت‌آپ‌های ایرانی و معادل‌های آن‌ها در سطح بین‌المللی

۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۰/ ۷ دقیقه

چند سالی است که کسب‌وکارهای اینترنتی در ایران رونق زیادی پیدا کرده است؛ کسب‌وکارهایی که معمولا از نمونه‌های خارجی الگوبرداری کرده و با توجه به شرایط ایران بومی‌سازی شده‌اند.

۳ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ

۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۲/ ۸ دقیقه

رعایت کردن برخی نکات ساده در تعیین استراتژی بازاریابی برند نه تنها هزینه‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد بلکه نتیجه‌ی بسیار بهتری نیز دارد.

کارگاه آموزشی تولید محتوا

۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۴۲/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی تولید محتوا توسط مدرسه استارت‌آپ ایران در تاریخ ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۰ الی ۱۴ در دانشگاه تهران با ارائه بابک نقاش، مشاور تولید محتوا و طراح کمپین برگزار می‌شود.

بازاریابی محتوایی چیست و چه چیزی نیست؟

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۱/ ۶ دقیقه

در این گزارش به شرح کارگاه «بازاریابی محتوایی» که به همت نوآفرینان برگزار شده است، می‌پردازیم.

کارگاه تخصصی اصول و مبانی دیجیتال مارکتینگ برگزار شد

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۳/ ۶ دقیقه

در این گزارش به شرح کارگاه « تخصصی اصول و مبانی دیجیتال مارکتینگ» که به همت مدرسه استارت‌آپ ایران برگزار شده است، می‌پردازیم.

کارگاه آموزشی بازاریابی محتوایی

۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۰/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی بازاریابی محتوایی توسط نوآفرینان در تاریخ ۳۱ فروردین از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه میلاد اسلامی‌زاد، مدیر روابط عمومی سابق اسنپ و معاون بازاریابی فیلم‌نت برگزار می‌شود.