نوشته های مرتبط: جام رمضان دیجی‌کالا

بازاریابی محتوا، پلی برای ارتباط بهتر

۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۰/ ۱۷ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

تاثیر تکنولوژی‌های پزشکی بر روی بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.

ابزارهای جدید دیجی‌کالا برای کنترل قیمت‌ها

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۳/ ۳ دقیقه

بیانیه دیجی‌کالا در زمینه بهبود و توسعه‌ ابزارهای نظارتی و کنترل بیشتر بر قیمت‌های فروشندگان در پلتفرم مارکت‌پِلیس

توسعه‌ اقتصادی کشور در گرو حمایت از تولید ملی است

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۰/ ۱۳ دقیقه

بی شک، معرفی کالاهای ساخت ایران می‌تواند فضایی برای توسعه‌ای موفق در کشور ایجاد کند و برندهای شایسته‌ ایرانی را مورد توجه قرار دهد. همچنین حمایت از تولیدات باکیفیت ایرانی، زیربنایی برای انسجام سرمایه‌های اقتصادی، انسانی و بازار کار خواهد بود. بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی با برندهایی که نام آنها را کمتر شنیده ایم وجود دارند که کالاهایی مشابه برندهای خارجی تولید می کنند اما به این علت که مجالی برای معرفی نداشته اند از گردونه رقابت با سایر کالاها خارج شده و برند خارجی با اقبال مصرف کننده ایرانی مواجه شده است.

آغاز تغییرات جدی در دیجی‌کالا

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۳:۱۱/ ۴ دقیقه

پلتفرم فروشگاهی دیجی‌کالا (مارکت‌پلِیس) بیشتر از یک سال است که آغاز به کار کرده. این روند اگرچه حجم فعالیت‌های دیجی‌کالا و حق انتخاب مشتریان را افزایش داده اما از سوی دیگر باعث ایجاد تجربه‌های کمتر از حد استاندارد نیز شده بود. اکنون این موارد باعث شده تا دیجی‌کالا به تازگی اعلام کند که ارتباط خود را با ۳۱۲ فروشنده به شکل کامل قطع کرده است.

افزایش فروش در ۳ ثانیه

۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۰۰/ ۷ دقیقه

با خواندن این مطلب تاثیرگذارتر تبلیغ کنید.

آیا تنها هدف تبلیغات، فروش و سودآوری است؟

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۴۶/ ۶ دقیقه

اولین موضوعی که برای تبلیغات به ذهن‌ها می‌رسد، افزایش فروش و سودآوری است؛ این موضوع برای یک کسب‌وکار کوچک که مشتریان محلی دارد بهترین نوع هدف‌گذاری است ولی باعث وفاداری مشتری نمی‌شود.