ابزارهای جدید دیجی‌کالا برای کنترل قیمت‌ها
طی بیانیه جدید اعلام شد: ۸

ابزارهای جدید دیجی‌کالا برای کنترل قیمت‌ها

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۳ | ۳ دقیقه

بیانیه دیجی‌کالا در زمینه بهبود و توسعه‌ ابزارهای نظارتی و کنترل بیشتر بر قیمت‌های فروشندگان در پلتفرم مارکت‌پِلیس

نوپانادیجی‌کالا در راستای مهم ترین اصل خود، مشتری‌محوری، در حال بهبود و توسعه‌ی ابزارهای نظارتی و کنترل بیشتر بر قیمت‌های فروشندگان در پلتفرم مارکت‌پِلیس (Marketplace) است که بخشی از این ابزارها هم اکنون اجرایی شده‌اند. این ابزارها با تکنیک‌های داده‌کاوی (Data Mining) توسعه پیدا کرده‌اند و برای حفظ تجربه‌ی با اطمینان خرید مشتریان در شرایط فعلی اقتصادی، ضروری هستند.

دیجی‌کالا در حال حاضر با 15 هزار فروشنده در سطح کشور همکاری می‌کند و این فروشندگان بیش از 700 هزار نوع کالا در پلتفرم مارکت‌پِلیس به طور مستقیم عرضه می‌کنند. کنترل و نظارت بر این تعداد کالا در دسته‌های محصولی مختلف و متنوع در شرایط پرتلاطم قیمتی با ابزارهای کنترل دستی و تنها استفاده از نیروی انسانی، به شدت دشوار و پیچیده است. از این روی طراحی این ابزارهای هوشمند آغاز شده است تا خطاها در کنترل و نظارت به حداقل ممکن کاهش یابد.

هم‌اکنون کالاها در دیجی‌کالا به سه گروه تقسیم شده‌اند:

تلاش داریم با به کارگیری تمامی امکانات داخلی و ظرفیت علمی و فنی کشور ابزارهای نظارتی جدید را برای کنترل دقیق‌تر قیمت‌ها در بخش مارکِت‌پلیس توسعه دهیم. تجربه‌ی با اطمینان خرید برای کاربران، حتی در شرایط پرچالش اقتصادی، اصل تخطی‌ناپذیر دیجی‌کالاست و بدین منظور مجموعه‌ای از ‌ اقدامات برای همین شرایط طراحی شده که همزمان با اجرایی شدن آن‌ها اطلاع‌رسانی خواهند شد.برای توسعه‌ی بیشتر این ابزارها و بهبود فرآیندهای کنترلی به کمک و ایده‌های دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و استارت‌آپ‌ها نیازمندیم و از پیشنهادهای جدید و نوآورانه استقبال می‌کنیم.

برچسب‌ها: دیجی‌کالاDigikalaمارکت‌پلیسبرادران محمدیmarket place
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.