نوشته های مرتبط: شتاب‌دهی استارت‌آپ‌های سخت‌افزازی در دانشگاه شریف

همه تهران یک پارک ‌فناوری است

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۰۰/ ۱۴ دقیقه

افتتاح چندین مرکز نوآوری در ایستگاه نوآوری شریف خبری خوش را به گوش فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری رساند. این مراکز برای رونق فعالیت‌های فناورانه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و عبدالعلی علی عسگری رییس سازمان صدا و سیما افتتاح شد.

پل نوآوری دیجی‌کالا نکست؛ پل ارتباطی بین صنعت و دانشگاه

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۳/ ۶ دقیقه

رویداد پل نوآوری به منظور ایجاد پل ارتباطی میان دیجی‌کالا و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و مخاطبان اصلی این رویداد، دانشجویان، اساتید و محققان دانشگاهی هستند.

من یک ایده برای شروع یک کسب‌وکار دارم، از کجا شروع کنم؟

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۹/ ۲۴ دقیقه

همه چیز از یک چراغ روشن در ذهن شروع می‌شود. از آن چراغ‌هایی که برای حل یک مسئله روشن و به یک ایده کسب‌وکار ختم می‌شود. برای آنکه از شروع تا پایان ایجاد یک کسب‌وکار را بدانیم با عباس خاراباف، کارشناس استارت‌آپ‌ها گفت‌وگو کردیم.

رویداد بزرگ فیناپ با محوریت مسائل پرداخت‌یارها برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۳:۴۴/ ۴ دقیقه

رویداد بزرگ فیناپ پنجشنبه ۳۰ خرداد در سالن آمفی‌تئاتر پژوهشکده انرژی دانشگاه شریف با محوریت چالش‌های پرداخت‌یارها برگزار خواهد شد.

تجاری‌سازی یک فرایند و نیازمند مشارکت و همدلی عمومی است

۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۵/ ۳ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور گفت: فرایند تجاری‌سازی موضوعی است که مشارکت و همدلی تمامی بخش‌های جامعه را طلب می‌کند و رسالت دولت در این مسیر، هموار کردن راه و فرهنگ‌سازی جهت مشارکت بخش خصوصی در این عرصه است.

دانشگاه‌ها می توانند چرخه دانش را در کشور خلق کنند

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۱/ ۳ دقیقه

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور از واحدهای فناورانه، شتاب دهنده و استارتاپ استودیوهای فعال در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علامه طباطبایی بازدید کرد.

دانشگاه شریف با معاونت علمی و شهرداری تهران تفاهم نامه امضا کرد

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۱۲/ ۴ دقیقه

دانشگاه شریف با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شهرداری تهران ۳ تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

پژوهش با پول دولتی محکوم به شکست است

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۲/ ۵ دقیقه

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با بیان اینکه پژوهش پول ساز است و نیاز به پول دولتی ندارد، گفت: پژوهش با پول های دولتی مطمئناً محکوم به شکست است.