حمایت قاطع صنف فناوران از تشکیل اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی
رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران: ۶

حمایت قاطع صنف فناوران از تشکیل اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۵:۰۰ | ۲ دقیقه

کسب‌وکارهای اینترنتی، نیازمند یک اتحادیه کشوری برای حل مشکلات خود هستند.

نوپانا به نقل از فناوران: رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران در واکنش به تشکیل اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای اینترنتی گفت: صنف فناوران رایانه، کاملا موافق تشکیل این اتحادیه است و از آن حمایت می‌کند.

سیدمهدی میرمهدی افزود: تا قبل از سال ۹۵، اتحادیه فناوران تهران، مجوز کسب‌وکارهای اینترنتی را صادر می‌کرد که به دلیل محدودیتی که داشتیم، با ابلاغ آیین‌نامه‎‏ای از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، این کار از ابتدای سال ۹۵ به اتاق اصناف استان‌ها سپرده شد.

(همچنین بخوانید: چاره‌ای جز بها دادن به استارت‌آپ‌ها نداریم)

میرمهدی اضافه کرد: با ابلاغ این آیین‌نامه، تمام مدارک فروشگاه‌های اینترنتی که از اتحادیه مجوز فعالیت گرفته یا در شرف آن بودند، از سوی اتحادیه به اتاق اصناف ارائه شد و اکنون که تعداد اعضا افزایش یافته، طبق قانون نظام صنفی، اتاق اصناف درصدد تأسیس اتحادیه کشوری در این راستا برآمده است.

میرمهدی با بیان اینکه کسب‌وکارهای اینترنتی نیازمند یک اتحادیه کشوری هستند، گفت: فعالان فروشگاه‌های مجازی و کسب‌وکارهای شبکه‌ای نیازمند اتحادیه‌ای هستند تا بتوانند مشکلات خود را آنجا بررسی و حل‌وفصل کنند.

(همچنین بخوانید:‌ وزارت خارجه، پلی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان)

برچسب‌ها: طرح‌کسب‌وکارکسب‌وکارهای اینترنتیدانش‌بنیاناتحادیه صنف فناوران رایانه تهراناتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.