زادگاه گوگل و آمازون از رقابت بازماند
شهرهای داغ استارت‌آپی ۷

زادگاه گوگل و آمازون از رقابت بازماند

توسط هما نعمانی | ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۰۰ | ۲ دقیقه

شهرهایی که بیش‌ترین فعالیت استارت‌آپی را در ایالات متحده دارند مشخص شدند.

نوپانا: به تازگی بنیاد «کافمن» (Kauffman) که در زمینه آنالیز فعالیت‌های استارت‌آپی تحقیق می‌کند، لیستی از فعال‌ترین شهرهای استارت‌آپی ایالات متحده آمریکا منتشر کرده است. نکته جالب این است که در ۱۰ رتبه اول رده‌بندی، هیچ اثری از سیاتل، زادگاه گوگل، فیس‌بوک و آمازون نیست.

این آمار بر اساس سه شاخص نرخ کارآفرینان جدید در هر شهر، فرصت کارآفرینان جدید برای ارائه طرح کسب‌وکار و تراکم یا تعداد استارت‌آپ‌ها در هر شهر تجزیه‌ و تحلیل شده است. همچنین بازه زمانی که در این تحقیق در نظر گرفته شده، از ابتدای سال میلادی ۲۰۱۶ مصادف با یکم ژانویه، تا یکم ژانویه ۲۰۱۷ به مدت یک سال است.

(همچنین بخوانید: هفت شهری که آینده استارت‌آپ‌ها را رقم می‌زنند)

تحلیلگران دریافته‌اند که از ۴۰ شهر حاضر در این رتبه‌بندی، بیشترین فعالیت‌های حوزه استارت‌آپی مربوط به شهرستان‌های سنت‌لوئیس و سنت‌آنتونیو است و نشویل، تنسی، بالتیمور و کلمبوس، اوهایو و دیدم، با نرخ فعالیت کمتر نسبت به دو شهر قبلی در رده‌های میانی جدول قرار دارند. پنج شهر فیلادلفیا، مینیاپولیس، ایندیاناپولیس، میلواکی و پیتسبورگ نیز در انتهای این جدول هستند. بنیاد کافمن یک مؤسسه فعال در حوزه سرمایه‌گذاری و انجام تحقیقات درباره آن است.

منبع

(همچنین بخوانید: سبقت استهکلم از رقبای اروپایی)

برچسب‌ها: جهاناستارت‌آپکسب‌و‌کار
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره هما نعمانی

هما نعمانی