ایده‌هایی برای دنیای نو
همایش سار بهار برگزار می‌شود؛ ۶.۵

ایده‌هایی برای دنیای نو

توسط قاسمی | ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۰ | ۲ دقیقه

سار بهار، با الهام از سخنرانی‌های TED، جمعه، پنجم خرداد ماه برگزار می‌شود.

نوپانا: موزه ملی علوم و فناوری ایران، همایش سار بهار را پنجم خرداد ماه امسال برگزار می‌کند.

مجموعه همایش‌های سار در قالب پروژه‌ای با عنوان پروژه «سخنگاه اندیشه‌های راهبر» یا به اختصار «پروژه سار» از ابتدای سال ۱۳۹۵ در موزه ملی علوم و فناوری برگزار می‌شود. ایده اصلی راه‌اندازی این کنفرانس، با الهام از کنفرانس‌های TED، برگزاری سخنرانی‌هایی است که در آن «ایده‌هایی که ارزش انتشار دارند» طرح می‌شود.

همایش‌های سار هر فصل برگزار می‌شوند و در سال ۱۳۹۵ هم چهار همایش سار برپا شد. همایش‌ها با نام فصل برگزاری مانند «سارِ بهار»، «سارِ زمستان» و غیره نامگذاری می‌شوند.

در هر کنفرانس فصلی سار، هفت نفر سخنرانی می‌کنند. هر سخنرانی در این همایش بهاره حداکثر در ۱۸ دقیقه ارائه می‌شود. زبان سخنرانی‌ها ساده و روایی است. این سخنرانی‌ها به دامنه وسیعی از موضوعات می‌پردازد، هرچند، نقطه اشتراک اغلب آنها علم و فناوری است. سخنرانان این همایش عبارت‌اند از: صالح برادران امینی (طراح خدمات)، فرداد زند (موسس مشاوره امین و مدرس دانشگاه)، رضا کلانتری‌نژاد (موسس شتاب‌دهنده شزان)، آیدین یاسمی (تسهیل‌گر توسعه سازمانی)، بهزاد خرم (معمار)، غزل اسماعیلی (طراح اسباب بازی) و منوچهر لطفی (مجموعه‌دار).

برای شنیدن سخنرانی‌های انجام شده در کنفرانس‌های سار در سال ۱۳۹۵ به وب‌سایت «کنفرانس سار» به آدرس sar.irstm.ir مراجعه کنید.

برچسب‌ها: رویدادایده
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره قاسمی

قاسمی