نخستین زن کارآفرین پاکستانی نماینده گوگل شد
از کراچی تا سیلیکون‌ولی: ۸

نخستین زن کارآفرین پاکستانی نماینده گوگل شد

توسط هما نعمانی | ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۰ | ۲ دقیقه

سنا فاروق هفته آینده برنامه استارت‌آپی خود را در سیلیکون‌ولی ارائه می‌کند.

نوپانا: سنا فاروق نخستین بانوی پاکستانی است که از سوی گوگل به عنوان نماینده ارائه برنامه آموزشی آنلاین انتخاب شده است. این فعال استارت‌آپی توانسته است از بین ۱۵ زن کارآفرین در سراسر جهان برای شرکت در این رویداد برگزیده شود.

گوگل هرساله به منظور حمایت از زنان کارآفرین، تقویت، تشویق و معرفی استارت‌آپ آن‌ها گرنت ویژه‌ای به نام «بلک‌باکس» (BlackBox) در نظر گرفته است. سنا فاروق موفق به دریافت حمایت و نمایندگی گوگل در همایش معرفی استارت‌آپ‌ها در سیلیکو‌ن‌ولی شده است.

هرسال تعداد زیادی از فعالان استارت‌آپی از سراسر دنیا، طی دو هفته، برنامه‌های  کسب‌وکار خود را در سیلیکون‌ولی برای جذب سرمایه‌گذار و اسپانسر، ارائه می‌کنند. این کنگره از تاریخ 15 تا 26 می برگزار می‌شود.

سنا فاروق بنیان‌گذار و مدیر ارشد آموزش الکترونیکی شبکه «ای‌ال‌ان» (ELN) در کشور انگلیس است. هدف این شبکه برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین برای معلمان است. او با این شبکه در سال‌های اخیر به دلیل سوابق درخشان در زمینه پوشش اخبار اجتماعی اقشار ضعیف جامعه پاکستان، محبوبیت ویژه‌ای به‌دست آورده است. عمده فعالیت سنا فاروق مرتبط با حوزه آموزش بهداشت و سلامت است.

منبع

(همچنین بخوانید: كارآفرينان زن تنها نيستند)

برچسب‌ها: کارآفرینکسب‌و‌کاراستارت‌آپجهان
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره هما نعمانی

هما نعمانی