جوانان به جاي کار دولتي بايد کارآفرين باشند
وزیر ارتباطات: ۸

جوانان به جاي کار دولتي بايد کارآفرين باشند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۰ | ۲ دقیقه

محمود واعظی: تولید نخستین گام است، بازار کار را باید پیدا کرد تا تولید رونق بگیرد.

نوپانا به نقل از فارس: وزير ارتباطات، اطلاعات و فناوري در مراسم افتتاح پروژه حوزه ارتباطات، اظهار داشت: «جوانان به جاي يافتن کار دولتي، بايد کارآفريني داشته باشند.»

محمود واعظی، خواستار تلاش جوانان و دانشجويان براي انجام کارآفريني شد و گفت: «ايده‌ها در شتاب‌دهنده‌ها​ و استارت‌آپ شکل مي‌گيرد و از زمان برگزاري اين برنامه، با استقبال مواجه شده است.»

او به اقدامات جديد معاونت فناوري و نوآوري اطلاعات، اشاره و بيان کرد: «توليد در واقع نخستين گام است و بازار کار را بايد پيدا کرد تا توليد رونق بگيرد.»  واعظي با بيان اينکه تحقيقات بايد مورد توجه باشد تا کارها پيشرفت کند، اضافه کرد: «سياست دولت، کارآفريني است و شرکت‌هاي دانش‌بنيان در عرصه کشاورزي مي‌توانند تحول ايجاد کنند.»

او همچنین يادآور شد: «پروژه آي.سي.تي بايد فعال باشد و ارتباط خارجي نيز مورد توجه قرار گیرد. با استفاده از تجربيات ديگران، تحول در حوزه آي.سي.تي،ايجاد مي‌شود.»

وزير ارتباطات، فناوري و اطلاعات در ادامه بازديد‌ها، از مرکز اطلاعات واقع در پارک علم‌وفناوري بازديد کرد. اين طرح از سال 94 آغاز شد که تاکنون 30 درصد پيشرفت داشته است. پيشرفت اندک این مجموعه، به ‌دليل وجود مشکلات مختلف است.

برچسب‌ها: ایرانکارآفریناستارت‌آپاقتصاد دانش‌بنیان
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.