استارت‌آپی برای کمک به استارت‌آپ‌ها
ایده‌ کارآفرینی جالب ۷

استارت‌آپی برای کمک به استارت‌آپ‌ها

توسط محمد پویا | ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۹:۰۰ | ۳ دقیقه

کسب‌وکار این زوج این است که به دیگران برای راه‌اندازی کسب‌وکار کمک کنند.

نوپانا: برایان و بریجت بک‌ویث (Brian and Bridgett Beckwith)، زوجی هستند که به‌تازگی شرکتی راه‌اندازی کرده‌اند که تخصص آن کمک به راه‌اندازی و پیشرفت دیگر استارت‌آپ‌ها است.

به گزارش نوپانا، هدف از راه‌اندازی این کسب‌وکار این شرکت، ارائه خدماتی همچون حسابداری، انجام امور حقوقی، امور مالیاتی، دفترداری، بازاریابی، روابط عمومی، مدیریت رسانه‌های اجتماعی، طراحی سایت، امور گرافیکی و سایر خدمات الکترونیکی است.

خانم و آقای بک‌ویث که 37 و 35 سال سن دارند، متوجه این موضوع شدند که بسیاری از دوستان قدیمی آنها، بعد از اتمام تحصیلات، به‌دنبال ورود به بازار کار هستند و برخی از آنها در تلاش‌ بودند تا کسب‌وکار خودشان را راه‌اندازی کنند. به همین خاطر دست به‌کار شده و به آنها کمک کردند.

آقای بک‌ویث که هم یک حسابدار است و هم وکیل، تا سه سال پیش مدیر مالی شرکت شُرتز‌ بریوینگ (Short's Brewing) راه بود.

خانم بک‌ویث نیز پیش از آن در شرکت ایمیج360 (Image 360) که یک شرکت گرافیکی است، کار می‌کرد. او نیز دو سال در شرکت شُرتز‌ بریوینگ کار کرد.

این دو سرانجام تصمیم گرفتند این شرکت را رها کنند و خودشان کسب‌وکاری را مدیریت کنند. در ابتدای کار هم نمی‌دانستند قرار است چه‌کار کنند.

آنها یک ماه تمام را به استراحت و جلسات طوفان فکری پرداختند و نتیجه کارشان این بود: راه‌اندازی استارت‌آپی برای استارت‌آپ‌ها.

زوج بک‌ویث، پس از طراحی وب‌سایت، اتاق ساده‌ای را به‌عنوان دفتر کار انتخاب کردند و پیش از عمومی کردن کار خود و یا تبلیغات، تمام مقدمات لازم را تدارک دیدند.

این زوج موفق از تجارب کاری پیشین خود نهایت استفاده را کرده و اذعان دارند که اگر در در آن شرکت‌ها کار نمی‌کردند، اکنون هیچکدام از این توانایی‌ها را نداشتند.

برچسب‌ها: کسب‌و‌کاراستارت‌آپایده
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا