بررسی آینده پرداخت‌های اعتباری در هفدهمین رویداد فیناپ
۸

بررسی آینده پرداخت‌های اعتباری در هفدهمین رویداد فیناپ

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۸ | ۶ دقیقه

هفدهمین رویداد فیناپ پنج‌شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ به موضوع BNPL و آینده پرداخت‌های اعتباری می‌پردازد.

 

نوپانا: BNPL به مفهوم «اکنون بخر، بعداً پرداخت کن» نوعی سرویس اعتباری است که در آن افراد می‌توانند پس از اعتبارسنجی در شرکت‌های لندتک اقدام به خرید محصول یا خدمت مورد نیاز کنند و در موعد مقرر اعتبار دریافتی خود را بازپرداخت کنند.

این شیوه‌ پرداخت به مشتریان اجازه می‌دهد تا پرداخت‌هایشان را به اقساط کوچک‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر تقسیم کنند.

راحتی در استفاده و شرایط بدون‌بهره یا کم‌بهره جزو مهم‌ترین مزایای BNPL برای مشتریان است.

کارشناسان معتقدند BNPL پتانسیل ایجاد انقلابی جدید در صنعت خدمات مالی را دارد و دسترسی به اعتبار را غیرمتمرکزتر و فراگیرتر خواهدکرد.

تعدادی از کسب‌و‌کارها و استارتاپ‌های ایرانی نیز به سمت این ترند جدید فین‌تک حرکت کرده‌اند که فیناپ هفدهم مجالی برای معرفی و گردهم‌آیی این کسب‌وکارها فراهم کرده است.

هفدهمین رویداد فیناپ با حمایت و همکاری بانک تجارت، تضمین‌چی، تارا، پرداخت الکترونیک سداد، سامانه خرید اعتباری تالی، دیجی‌پی و اسنپ‌پی در محل صداستارتاپ برگزار خواهدشد.

 

سخنران‌های رویداد از حکایت یک نوآوری ۲۰۰ ساله تا BNPL در لایف‌استایل مردم می‌گویند.

 

در رویداد هفدهم حسین مرادی «بنیان‌گذار تضمین‌چی»، حامد قنادپور «مدیرعامل تارا»، محسن عزیزی «مشاور ارشد مدیرعامل شرکت عصرامین کارآفرین»، ماکان سپهری «مدیر بانکداری دیجیتال بانک خاورمیانه»، مجید حسامی «مدیرعامل اسنپ‌پی»، محمدحسین کاشی «مدیرعامل پرداخت‌الکترونیک سداد»، احمد افتخاری «مدیرعامل تالی»، هومن امینی «مدیرعامل دیجی‌پی» و محمد فرجود «مدیرعامل هلدینگ فناوری بانک تجارت» ارائه‌هایی با موضوعات جذابی خواهندداشت.

 

راویان فیناپ و فیناپ ریپورت از بخش‌های پرطرفدار رویداد فیناپ:

در این رویداد پس از مدت‌های یک سخنران یک تجربه بزرگ را روایت خواهد کرد که میلاد منشی‌پور «مدیرعامل و هم‌موسس تپسی» راوی این رویداد خواهدبود و وحید شامخی «عضو هیئت‌مدیره شرکت مشاوره مدیریت ایلیا» قرار است یک گزارش جالب درخصوص وام و اعتبار ارائه کند.

 

پنل کسب‌وکارهای لندتک و حوزه اعتباردهی با رویکرد توسعه کسب‌وکارهای لندتک و تاثیر آن بر اقتصاد ایران:

 

امیر حق‌رنجبر «مدیرعامل لندو»، نازنین دانشور «مدیرعامل تخفیفان»، کسری دولتخواهی «رئیس هیئت‌مدیره سوپراپلیکیشن تاپ»، و حسام خواجه‌پور «معاون کسب‌وکار پرداخت‌الکترونیک سداد» در پنل کسب‌وکارهای لندتک پیرامون مسائل و چالش‌های این کسب‌وکارها گفت‌وگو خواهندکرد.

 

پنل رگولاتوری در حوزه اعتباردهی و  BNPL:

 

مهران محرمیان «معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی»، امیرحسین داودیان «معاون مشتریان بانکداری شخصی بانک تجارت»، علیرضا ماهیار «معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران»، امید ترابی «مدیرعامل دیار دیجیتال»، آرش بابایی «مدیرعامل ارتباط‌فردا» و رسول قربانی سردبیر راه پرداخت به‌عنوان دبیر پنل در این بخش گفت‌وگو خواهندکرد.

 

ظهور نظام‌های اعتباری در فیناپ‌پلاس:

 

صادق فرامرزی «صاحب‌نظر حوزه بانکداری دیجیتال» و امیر ناظمی «عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور» در این بخش گفت‌وگوی متفاوتی درخصوص نظام اعتباری خواهندداشت.

 

رونمایی:

یک رونمایی از محصولی جدید در حوزه BNPL فیناپ هفدهم اتفاق خواهدافتاد. ‌‌اسنپ‌پی در این رویداد قرار است از محصول جدید خود رونمایی کند.

 

جزئیات رویداد و نحوه ثبت‌نام:

 

هفدهمین رویداد فیناپ پنج‌شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۱۲ الی ۲۰ با تعداد محدود شرکت‌کننده برگزار خواهدشد و علاقه‌مندان می‌توانند هم به‌صورت حضوری و هم آنلاین در رویداد شرکت کنند.

همچنین برای رضایت مخاطبان فیناپ در شهرهای دیگر، رویداد به‌صورت زنده از آپارات و اینستاگرام فیناپ پخش خواهدشد.

ثبت‌نام و خریدبلیت از طریق ایوند امکان‌پذیر است و فقط شرکت‌کنندگان امکان حضور در رویداد و استفاده از فضای شبکه‌سازی را خواهندداشت.

سایر جزئیات و برنامه زمان‌بندی رویداد هفدهم در وبسایت فیناپ در دسترس است.

 

برچسب‌ها: فیناپفینتکسرویس اعتباری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.