دوازدهمین رویداد فیناپ با فاصلۀ اجتماعی برگزار می‌شود
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

دوازدهمین رویداد فیناپ با فاصلۀ اجتماعی برگزار می‌شود

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۸:۰۰ | ۴ دقیقه

دوازدهمین رویداد فیناپ به دلیل ادامۀ شیوع ویروس کرونا، برای مخاطبان در سرتاسر ایران، آنلاین برگزار می‌شود. این رویداد که پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۹۹ ساعت ۱۶ آغاز و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت، بر بستر آپارات و اینستاگرام به‌صورت زنده نمایش داده خواهد شد.

نوپانافیناپ دوازدهم، در سومین سال برگزاری رویداد تخصصی فیناپ با حضور متخصصان و کارشناسان حوزۀ فین‌تک و حوزه‌های مرتبط، به موضوعات تخصصی و عمومی مختلفی می‌پردازد.

این رویداد مانند رویدادهای پیشین فیناپ و جهت پخش زندۀ با کیفیت، روی استیج ولی این‌بار بدون حضور شرکت‌کننده‌ها برگزار خواهد شد.

ویژگی مثبت پخش زندۀ دوازدهمین رویداد فیناپ، حضور مخاطبان و شرکت‌کننده‌هایی از سراسر ایران است که می‌توانند هم‌زمان این رویداد را تماشا و حین برگزاری، پرسش‌ها یا نظرات خود را از چند طریق مطرح کنند.

ارسال پرسش‌ها و نظرات از طریق آپارات و نیز از طریق توئیتر با هشتگ Finupevent برای تماشاگران ممکن است.

سخنران‌ها

راویان فیناپ، در بخش انتقال تجربه، داستان‌هایی از بحران کرونا در کسب‌وکارها و رهبری اصیل تا تجاربی در حوزۀ فین‌تک، لندتک و اینشورتک برای شرکت‌کنندگان روایت می‌کنند.

مسعود زمانی «مدیر آزمایشگاه فناوری‌های پیشرفته هلدینگ فناپ» روشن آبادی «تهیه کننده پادکست فارسی ناوکست» سیدحسین خاتمی «هم‌بنیان‌گذار شرکت دارا» و محمود کریمی «مدیرعامل شبکه نوآفرینی پلنت» راویان فیناپ در این رویداد هستند.

بخش فیناپ پلاس که گفتگوی دونفر از مدیران و صاحب‌نظران حوزۀ فین‌تک است، در این رویداد میزبانِ چند مهمانان خواهد بود.

گفت‌‌وگویی میان نیما نامداری، تحلیل‌گر فناوری‌های مالی با امیر ناظمی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات در یک بخش و گفت‌وگویی دیگر با حضور آرش برهمند، سردبیر نشریۀ پیوست و هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی در بخش دیگر جزو بخش‌های جذاب فیناپ دوازدهم خواهد بود.

ثبت‌نام و تماشای رویداد

فیناپ در رویدادهای پیشین برای حمایت از برگزارکنندگان رویدادهای خصوصی، با هشتگ «رویداد رایگان نیست» فرهنگ حمایت از محتوای خوب را تبلیغ کرده بود؛ اما فیناپ آنلاین قرار است مخاطبانی از کل کشور داشته باشد و بدین‌منظور بلیت پخش زندۀ آن رایگان است. مخاطبانی که قصد حمایت از رویداد یا خرید محتوای آن را دارند می‌توانند از طریق ایوند http://bit.ly/finup12 اقدام کنند.

پخش زندۀ این رویداد نیز از دو طریق اینستاگرام فیناپ و آپارات قابل مشاهده است.

برچسب‌ها: رویداد فیناپفیناپاستارتاپفین تک
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.