مروری بر روند فین‌تک ایران در یازدهمین رویداد فیناپ
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

مروری بر روند فین‌تک ایران در یازدهمین رویداد فیناپ

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۷:۱۳ | ۵ دقیقه

یازدهمین رویداد فیناپ با موضوع مرور ۴ سال فین‌تک ایران به همراه نخستین جایزه نهال فین‌تک برگزار می‌شود.

نوپانایازدهمین رویداد فیناپ با محوریت بررسی روند توسعه فین‌تک ایران طی سال‌های گذشته پنجشنبه اول اسفند ۹۸ با حضور جمعی از مدیران، متخصصان و کارشناسان حوزه‌های مالی، اصحاب رسانه و افراد متخصص و علاقه‌مند به حوزه فین‌تک برگزار می‌شود.

سخنرانان یازدهمین رویداد فیناپ

در بخش سخنرانان رویداد فیناپ، «علیرضا ذوالفقاری» مدیرعامل استارتاپ کیلید، «نیما نامداری» معاون توسعه و نوآوری شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و «محمد آجدانی» مدیرعامل شرکت سیمرغ تجارت درخصوص موضوعات مرتبط با فین‌تک ارائه‌های جذابی خواهند داشت.

پنل‌های تخصصی یازدهمین رویداد فیناپ

در فیناپ یازدهم همچون دوره‌های گذشته پنل‌های تخصصی با محوریت بیان چالش‌های حوزۀ فین‌تک برگزار خواهد شد .

در پنل سرمایه‌گذاری و فین‌تک «محمود کریمی» مدیر شبکه نوآفرینی پلنت، «حسین خسروی» مدیرعامل ادونچر، «آرین افشار» مدیرعامل فینووا و «صابر خسروی» مدیر مرکز نوآوری ویکست به بحث و بررسی روند سرمایه‌گذاری در فین‌تک می‌پردازند و پنل دوم با عنوان رگولاتوری و فین‌تک نیز با حضور مدیران بانکی و فناوری کشور برگزار خواهد شد که در این پنل «مهران محرمیان» معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، «مرتضی ترک‌‌تبریزی» معاون فناوری اطلاعات بانک ملت، «نیما امیرشکاری» کارشناس بانکداری الکترونیک و فناوری‌های مالی و «مهدی عبادی» دبیر انجمن فین‌تک حضور خواهند داشت.

جایزۀ نهال فین‌تک ایران

بخش جایزه نهال فین‌تک بخش جدید رویداد فیناپ است که برای نخستین‌بار در صنعت فین‌تک ایران منتخب‌های این حوزه را معرفی و از آنها تقدیر خواهد کرد. این بخش که با همکاری کمیته‌ای علمی متشکل از مدیران و متخصصان حوزۀ فین‌تک درحال برگزاری است نتایج نهایی آن روز ۱ اسفند و در بخش پایانی رویداد فیناپ اعلام خواهد شد.

در بخش نهال فین‌تک رأی‌گیری مردمی هم در وب‌سایت رویداد فیناپ فعال است و علاقه‌مندان می‌توانند به نامزدهای منتخب خود رأی داده و نتیجۀ آرای مردمی را مشاهده کنند.

فیناپ‌فان

این بخش جدید نیز بخش طنز رویداد فیناپ خواهد بود که جزئیات آن به‌زودی اعلام می‌شود.

گفتنی است؛ تیم فیناپ بخشی از درآمد بلیت‌فروشی یازدهمین رویداد فیناپ را به مؤسسه خیریه کودکان فرشته‌اند اختصاص خواهد داد و تمام شرکت‌کننده‌ها با خرید بلیت می‌توانند در این کار مشارکت کنند.

علاقه‌مندان جهت حضور در رویداد و اطلاع از جزئیات آن می‌توانند از طریق ایوند ثبت‌نام کنند. همچنین، آخرین اخبار و اطلاعات در وب‌سایت این رویداد به نشانی http://finupevent.ir  قابل مشاهده است. همچنین کد تخفیف ۳۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها: رویداد فیناپفیناپfinupفین تکفین تک ایران
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.