بیانیه اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در خصوص طرح صیانت
در واکنش به نامه مرکز پژوهش‌های مجلس: ۸

بیانیه اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در خصوص طرح صیانت

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۳ | ۳ دقیقه

اتحادیه کشوری کسب ‌و‌کارهای مجازی پیرامون نامه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح صیانت بیانیه‌ای صادر کرد.

نوپانابه گزارش روابط‌عمومی اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی در متن این بیانیه آمده است:

به‌نام خدا

اکنون که بیش از ۶ ماه از مطرح شدن طرح صیانت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی می‌گذرد، بیش از پیش حقانیت منتقدان طرح ثابت شده است و نامه قاطعانه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۰ خطاب به ریاست محترم کمیسیون مشترک طرح صیانت نیز نشان داد انتقادات کارشناسان دلسوز، فعالان صنفی و آحاد ملت در رابطه با این طرح به‌جا بوده است. مغایرت مواد مختلف قانون اساسی، ایجاد محدودیت‌های غیر معمول، حمایت‌های ناکارآمد، از میان بردن فضای رقابتی و ایرادات اساسی در ساختار سیاست‌گذاری از جمله انتقاداتی بود که پیش از این اتحادیه کسب و کارهای مجازی نیز در بیانیه خود تأکید کرده بود و امروز تأیید آنها را در نامه مرکز پژوهش‌های مجلس نیز می‌بینیم.

اتحادیه کسب و کارهای مجازی که بیش از ۳۰۰۰ کسب و کار ثبت شده را به عنوان عضو ذیل حمایت‌های خود دارد، ضمن تشکر از مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی که با تشکیل جلسات استماع نخبگانی و نامه صریح و کارشناسی، همراهی خود را با کسب و کارهای اینترنتی نشان داد، از نمایندگان محترم عضو کمیسیون ویژه، انتظار دارد تا با رد کلیات طرح اجازه دهند مسیر تدوین لوایح و طرح‌های تخصصی جایگزین با مشارکت بخش خصوصی و در نظر گرفتن ملاحظات آنها و با رویکردی آینده‌نگرانه و پیشرو، دوباره از سر گرفته شود.

به امید پیشرفت روزافزون ایران اسلامی

برچسب‌ها: اتحادیه کسب‌وکارهای مجازیطرح صیانتمرکز پژوهش های مجلس
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.