اینوتکس ۲۰۲۱ به ایستگاه پایانی خود رسید
آخرین روز اینوتکس ۲۰۲۱ ۸

اینوتکس ۲۰۲۱ به ایستگاه پایانی خود رسید

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۲ | ۳ دقیقه

اختتامیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ در محل پارک فناوری پردیس و با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس محترم قوه قضاییه، سورنا ستاری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سجاد عباسی دبیر اجرایی نمایشگاه برگزار شد.

نوپانا:‌ طبق اعلام مسئولین برگزاری، طی چهار روز نمایشگاه حدود ۲۰ هزار نفر در پارک فناوری پردیس به عنوان بازدیدکننده حضور داشتند و حدود ۳۵ هزار نفر به صورت مجازی شرکت کردند. بیشترین بازدید از یک غرفه، ۱۲۰۰ نفر و کمترین بازدید ۹۰ نفر بوده است.

در ابتدای مراسم، برندگان مسابقات اینوتکس بتل، اینوتکس پیچ و استارکاپ اعلام شد که طی آن، تیم نانوفام برنده اول اینوتکس بتل بود. رپید ایکس مقام اول اینوتکس پیچ شد و اکتیوا دوم و نمالاین سوم شد. همچنین گروه پیتام قهرمان لیگ مسابقات فیفا و و تیم هما برنده لیگ مسابقات PES شدند.

در این مراسم، دکتر همتی شهردار محترم شهر پردیس طی سخنانی با تشکر از تمامی دست اندرکاران اینوتکس ۲۰۲۱ و دکتر سورنا ستاری اظهار داشتند ما در تلاش بودیم استارتاپ‌هایی که در حوزه مدیریت شهری فعالیت داشتند شناسایی کنیم، از غرفه‌های آنها دیدن کردیم و بالطبع بعد از نمایشگاه با آنها در ارتباط خواهیم بود.

تلاش می کنیم تمام قد از این استارتاپ‌ها مخصوصا استارتاپ‌های حوزه مدیریت شهری حمایت خواهیم کرد و امیدواریم که با ایده‌های جدید این شرکت‌های خلاق در سال‌های آینده بتوانیم به غایتی مثل شهرهای هوشمند دست پیدا کنیم و بتوانیم از تمام سرمایه‌های انسانی موجود در کشور در این زمینه استفاده کنیم.

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ از ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد.

برچسب‌ها: اینوتکس 2021 استارتاپ سورنا ستاریپارک فناوری پردیسابراهیم رییسی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.