جشنواره فناوری‌های مالی فین‌تک
برای نخستین بار برگزار می‌‎شود ۴

جشنواره فناوری‌های مالی فین‌تک

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۸ | ۲ دقیقه

نخستین جشنواره و دومین رویداد نوآورانه فناوری‌های مالی فین‌تک برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره و دومین رویداد نوآورانه فناوری‌های مالی فین‌تک، با هدف حمایت از تجاری‌سازی ایده‌های نو، حل مسائل جدید و معرفی استارت‌آپ‌ها در حوزه فناوری‌های مالی نظیر بانکداری، پرداخت الکترونیکی و بورس به مدت سه روز از 18 تا 20 اسفند ماه سال جاری در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود.

شرکت اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ) با حمایت بانک پاسارگاد و همت مرکز نوآوری و فناوری و همکاری شرکت‌های داتین، اتیک، پارسا در نظر دارد رویدادی نوآورانه با عنوان نخستین جشنواره و دومین رویداد نوآورانه فناوری‌های مالی (فین تک) به چالش حل مسئله، هکوان، استارت‌آپ وان و نمایشگاه استارت‌آپ‌ها برگزار کند.

از اهداف عمده این رویداد می‌توان به آموزش و ترویج فناوری در حوزه مالی و شناسایی تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها اشاره کرد. لذا از تمامی علاقه‌مندان به شرکت در بخش‌های برنامه‌نویسی، طراحان رابط و تجربه کاربری، متخصصان کسب و کار و کلیه اشخاصی که صاحب ایده‌های نو در این زمینه هستند دعوت می‌شود در این رویداد حضور یابند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی www.fintechfest.ir مراجعه فرمایید.

برچسب‌ها: ایرانتکنولوژیرویداداستارت‌آپفین تک
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.