برترین‌های فین‌تک ایران در سال ۱۴۰۰ چه کسانی خواهند بود؟
فراخوان سومین جشنواره نهال فین‌تک آغاز شد ۸

برترین‌های فین‌تک ایران در سال ۱۴۰۰ چه کسانی خواهند بود؟

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۸:۰۹ | ۴ دقیقه

فراخوان سومین دوره از جشنواره نهال فین‌تک آغاز شده است و تا ۱۵ بهمن ادامه دارد. جشنواره «نهال فین‌تک» رویدادی است که در پایان هر سال با پرداختن به موضوع فین‌تک در ایران و معرفی مجموعه‌ای از محصول، راهکار و افراد موثر در این حوزه می‌کوشد بارقه نوری برای رشد نوآورانه این صنعت باشد.

نوپاناجشنواره «نهال فین‌تک» برای نخستین‌بار اسفند سال ۱۳۹۸هم‌زمان با یازدهمین رویداد فیناپ برگزار شد و دومین دوره آن ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ با نگاهی ویژه به اپلیکیشن و راهکارهای برتر در دوران پاندمی کرونا منتخبانی از بخش‌های مختلف حوزه فین‌تک را معرفی کرد.

درباره سومین دوره جشنواره نهال فین‌تک

 سومین جشنواره نهال فین‌تک در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ با فرآیندی متفاوت از دوره‌های پیشین برگزار خواهد شد.

در این دوره از جشنواره مسئله‌محوری (حل متناسب و متفاوت دغدغه‌های انسانی به شکل یک تجربه رضایت‌بخش) غنی‌سازی واقعیت (ارائه یک تجربه غنی شده با کمک فناوری و اطلاعات) و طراحی انسان‌محور (نگاهی دقیق به تعاملات انسان و سیستم و خلق ارزشی نو در قالب یک تجربه ناب) جهت ارزیابی اپلیکیشن، محصول و راهکارهایی که به رقابت وارد شوند به‌عنوان معیارهای اصلی در نظر گرفته خواهند شد. در تمامی دوره‌ها افراد تاثیرگذار صنعت فین‌تک یکی از بخش‌های جذاب جشنواره بوده است. در این دوره نیز این بخش با تمرکز بر افراد تاثیرگذاری که نقش به‌سزایی در راستای رشد و تکامل صنعت فین‌تک داشته‌اند برقرار خواهد بود.

تولیدکنندگان محتوا در حوزه فین‌تک و تبر طلایی (جایزه ضدنوآوری) دو دسته جدید این جشنواره است.

داوری جشنواره نهال فین‌تک

جهت بهره‌مندی از خردجمعی، بیش از ۷۰ کارشناس و متخصص از بخش‌های مختلف حوزه‌های مالی، بانکی و فین‌تک در آکادمی نهال  فین‌تک گردهم‌آمده‌اند. داوری و ارزیابی شرکت‌کنندگان در فراخوان توسط این آکادمی و به‌صورت آنلاین انجام خواهدشد.

مراسم اختتامیه

مراسم اختتامیه و معرفی برگزیده‌های سومین جشنواره نهال فین‌تک ۵ اسفند ۱۴۰۰ به‌صورت هیبرید (ترکیب آنلاین و حضوری) و با حضور مهمانان ویژه برگزار خواهد شد.

در این مراسم علاوه بر اعلام برگزیدگان سال، تندیس «تبرطلایی» به بزرگترین «ضدنوآوری» سال که تبری بر پیکر نهال نوآوری خواهد بود اهدا خواهد شد.

نحوه ثبت‌نام در فراخوان

نمایندگان کسب‌وکارها و تولیدکنندگان محتوا می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ورود به سومین جشنواره نهال فین‌تک تا تاریخ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ در وب‌سایت فیناپ به نشانی Finupevent.ir ثبت‌نام کنند.

اطلاعیه‌ها و اخبار تکمیلی را در صفحات مرتبط با جشنواره منتشر می‌شود.

برچسب‌ها: جشنواره نهال فین‌تکفین تکاستارتاپ فین تکیاستارتاپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.