٣٣درصد نرخ بازگشت ماهانه مشتری استارتاپ لامینور
معرفی استارتاپ‌های ایرانی: ۸

٣٣درصد نرخ بازگشت ماهانه مشتری استارتاپ لامینور

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۷:۳۰ | ۵ دقیقه

تجربه نشان داده شکل‌گیری استارتاپ‌هایی با مخاطب کاملا مشخص و خدماتی دقیق متناسب با نیاز‌های مشتری، امکان موفقیت و رشد بالایی دارند. از جمله این استارتاپ‌ها باید به لامینور اشاره کرد که توانسته عمیقا در ذهن مخاطبانش بنشیند و سفر دراز مدتی را با کاربرانش داشته باشد.

نوپانالامینور بزرگترین مرجع آموزش و آکورد گیتار در ایران است. آغاز به کار لامینور از سال ۱۳۹۶ در شتابدهنده دیموند بود. جلال برآبادی، امین ساجدی و مصطفی نورزاده بنیانگذاران این استارتاپ هستند. لامینور به مخاطبان خود کمک می‌کند تا گیتار زدن را به‌صورت ساده و انلاین یاد بگیرند و همچنین مهارت‌های موسیقی خود را با استفاده از امکانات مختلفی که برای آن‌ها قرار داده شده است افزایش دهند.

عکس صفحه اصلی سایت دیموند

مدل درامدی لامینور

مدل درآمدی لامینور اشتراک ماهانه است که تا به امروز بالای ٩هزار نفر این اشتراک ماهانه را خریداری کرده‌اند. لامینور در ابتدا فروش تکی دوره‌های آموزشی را به‌عنوان مدل درآمدی خود انتخاب کرده بود اما پس از مدتی حضور در بازار متوجه شد که یادگیری آنلاین صرفا محدود به دوره‌های آموزش ویدیویی نیست و نیازمند بخش‌های دیگر در کنار این دوره‌ها می‌باشد. از این رو به سمت مدل درامدی اشتراک ماهانه رفتند.

لامینور گیتار

آغاز رشد لامینور

کاربران لامینور تماما از موتورهای جستجو به لامینور می‌رسند. این استارتاپ در طول این ۴ سال توانسته جایگاه بسیار خوبی در میان رقبا و دیگر حاضران این بخش بدست بیاورد.

نکته جالب درباره لامینور این است که از بین هر ٤ مخاطب گیتار، حداقل ١ نفر با لامینور آشناست که این رقم بسیار بالایی محسوب می‌شود.

با این حال مهم تر از آن، اعتماد کاربران به محتوای به‌روز و کامل لامینور می‌باشد. تمرکز این تیم علاوه بر محتوا، ارائه راه‌حل های مختلف برای رفع نیازهای کاربرانی است که می‌خواهند گیتار بزنند.

تعداد کاربران فعال روزانه بالای ۲۷ هزار نفر هستند. همچنین در حال حاضر ٣٣ درصد از مشتریان به صورت ماهیانه اشتراک خود را تمدید می‌کنند که نرخ قابل توجهی است.

چگونه لامینور بدون سرمایه، رشد می‌کند؟

۱- شناخت عمیق از نیاز گیتاریست‌ها

۲- تولید محتوا و تولید فیچر در راستای نیاز گیتاریست‌ها

۳- جلب اعتماد کاربران به روش ارتباط دوسویه برند و کاربر و همین‌طور تولید محتوا توسط کاربر

۴- تولید دوره‌های هدفمند برای رفع مشکلات واقعی کاربران در بازه‌های زمانی کوتاه مدت

۵- انتشار مرتب محتوای جدید و کاربردی جهت ایجاد انگیزه تمدید اشتراک برای مشتریان

لامینور در رویداد دیموندبرنامه جذب سرمایه

در حال حاضر درامد لامینور به گونه‌ای است که تمامی هزینه های خود را پوشش می‌دهد اما قاعدتا همچون هر استارتاپی که به رشد خود بسنده نمی‌کند، لامینور نیز می‌خواهد هرچه سریعتر رشد پایدار خود را افزایش دهد. لامینور در نظر دارد که به زودی در زمینه تولید محتوای موسیقی و دریافت مجوزهای لازم برنامه‌های خودش را اجرایی کند.

برچسب‌ها: شتابدهنده دیموندلامینورآموزش و آکورد گیتارآموزش گیتار
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.