دوره شتابدهی آنلاین دیموند شروع شد!
مهلت ثبت‌نام استارتاپ‌ها فقط تا ٢٩ آذر؛ ۸

دوره شتابدهی آنلاین دیموند شروع شد!

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۳:۲۴ | ۹ دقیقه

حدود هفت سال پیش، شتابدهند دیموند با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی برای تمام علاقه‌مندان در سراسر کشور شکل گرفت. تا پیش از آن کارآفرینی بیشتر سهم کسانی می‌شد که در تهران اقامت داشتند و از لحاظ طبقه اجتماعی، امکان آزمون و خطا و ریسک‌های متنوع در بیزینس‌های مختلف را داشتند.

نوپاناهر استارتاپ به آموزش‌های تخصصی نیاز دارد؛ باید به استادها و منتورهای تخصصی دسترسی داشته باشد. همچنین منابع مالی دریافت بهترین آموزش‌های مورد نیاز را داشته باشد و همین‌طور در تهران هم حضور داشته باشد. علاوه بر تمام این‌ها تیم سازی درستی انجام داده و در نهایت امکان وصل شدن به فعالان و سرمایه‌گذاران اکوسیستم را داشته باشد.

تا پیش از این تمام این امکانات در اختیار تعداد محدودی از دنبال کنندگان جدی کارآفرینی بود.

ملزومات رشد استارتاپ

آموزش‌های تخصصی کارآفرینی برای تمام ایران!

اکنون برای تمام کسانی که رویای راه‌اندازی استارتاپ دارند، خبر خوشحال کننده‌ای داریم. به واسطه آغاز کار شتابدهی آنلاین، امکانی فراهم شده که درصد قابل توجهی از نیازهای آموزشی استارتاپ‌ها، در تمام ایران رفع شود.

دیموند به مهم‌ترین هدف خود دست یافت. تلاش کردیم محدودیت‌های کارآفرین شدن را به حداقل برسانیم! هرکس در هرجای ایران که علاقه‌مند به این حوزه است می‌تواند برای دریافت آموزش‌های تخصصی کارآفرینی روی کمک دیموند حساب کند.

شتابدهی آنلاین دیموند چیست؟

  • تمام خدمات دپارتمان آموزش دیموند، در دور پیش‌شتابدهی به صورت آنلاین و رایگان در اختیار استارتاپ‌های سراسر ایران قرار می‌گیرد.
  • در مدت ٨ هفته، همه آموزش‌های تخصصی مورد نیاز استارتاپ‌ها با استاد‌های متخصص هر حوزه در اختیار تیم‌های پذیرفته شده قرار می‌گیرد.
  • علاوه بر آموزش، منتورهای باتجربه در طول این مدت با استارتاپ‌ها همکاری خواهند کرد تا به صورت عملی در رشد بیزینس کمک کننده باشند.
  • همچنین مشاوره مالی و مالیاتی و خدمات حقوقی هم به استارتاپ ها در صورت پذیرفته شدن در شتابدهی داده می‌شود.
  • تمام خدمات ذکر شده متناسب با سطح و نیازهای هر استارتاپ طراحی و در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.
  • در پایان این ٨ هفته، امکانی برای استارتاپ‌ها فراهم می‌شود که ایده خود را در جلسه‌ای با حضور متخصصین ارائه دهند تا مقدمات رشدشان در مقیاس بزرگ‌تر فراهم شود.
  • استارتاپ‌ها برای شرکت در شتابدهی آنلاین دیموند می‌بایست ایده خود را در سایت دیموند ثبت کنند.

چرا شتابدهی آنلاین؟

اکنون با نگاهی به رسالت شتابدهنده دیموند و به علت شرایط متفاوتی که بر محیط های اجتماعی حاکم است، با اولویت بخشیدن به حفظ سلامتی کارآفرینان جوان و همچنین عدم توقف در مسیر آموزش و راهبری، دوره شتابدهی آنلاین شتابدهنده دیموند را راه اندازی کردیم تا بدون نیاز به حضور در فضاهای پرخطر اجتماعی، تمامی خدمات مورد نیاز استارتاپ، به استثنای فضای کار را (تا بهبود شرایط حاکم)، به تیم های جدید ارائه دهیم.

در شتابدهی آنلاین چه رخ می‌دهد؟

با ورود به دوره پیش شتابدهی آنلاین، اعضای تیم بدون محدودیت جغرافیایی در هر مکان و هر شهری، امکان استفاده از دوره را خواهند داشت و آموزش تعاملی، همراه با جلسات مشاوره و رشد گام به گام را تجربه خواهند کرد.

در این دوره، تمام آموزش ها و انتقال تجربیاتی که تاکنون در دوره های ٣ ماهه پیش شتابدهی و ٦ ماهه شتابدهی در اختیار تیم ها قرار می گرفت، به صورت آنلاین و مجازی از طریق دپارتمان آموزش دیموند «دیموندلب»، ارائه خواهد شد. به طوری که اعضای تیم با دورکاری و تنها با استفاده از تکنولوژی های نوینی که در حوزه ارتباطات مجازی در دسترس ماست، از تمام امکانات کمپ پیش شتابدهی، بهره‌مند خواهند شد.

شتادبدهی آنلاین

خدمات شتابدهی آنلاین دیموند:

۱) آموزش تخصصی

۲) منتورشیپ و جلسات خصوصی

۳) مشاوره حقوقی

۴) مشاوره مالی و مالیاتی

۵) ایجاد ارتباط با صنایع مرتبط هر حوزه جهت تعامل میان کسب و کارهای نوپا و بنگاه های فعال در این حوزه ها، که باعث می‌شود استارتاپ ها به دایره وسیعی از کاربران، مشتریان، تجربه و حتی سرمایه گذاری، وصل شوند.

۶) برگزاری جلسه‌ای برای ارئه استارتاپ‌ها به متخصصین تدارک خواهیم دید تا مقدمات رشدشان در مقیاس بزرگ‌تر فراهم شود.

رویداد ارائه استارتاپ

در پایان ٨ هفته چه چیز‌هایی به استارتاپ اضافه شده؟

در انتهای دوره ٢ ماهه پیش شتابدهی، تیم استارتاپی محصولی آماده به عرضه در بازار، با طرح کسب و کار کامل، نقشه راه مشخص، برنامه بازاریابی مدون و برنامه توسعه خواهد داشت و برای جذب سرمایه دوره شتابدهی، طرح مالی دقیقی تهیه خواهد کرد.

برگزاری جلسه‌ای ویژه برای ارائه استارتاپ‌ها

استارتاپ‌ها پس از گذراندن این هشت هفته، خود را برای ارائه ایده خود آماده می‌کنند. در این جلسه از متخصصین اکوسیستم دعوت می‌شود تا به بررسی استارتاپ‌ها بپردازند. امید است پس از برگزاری این جلسه، استارتاپ‌ها بتوانند خود را برای رشد خود در مقیاس بزرگ‌تر آماده کنند.

شرایط پذیرش استارتاپ

تمام استارتاپ‌ها می‌بایست طرح خود را در سایت دیموند ثبت‌ کنند. پس از ثبت‌نام جلسه مصاحبه‌ای تنظیم می‌شود. در نهایت کارشناسان دیموند براساس معیارهایش استارتاپ‌ها را بررسی می‌کنند و اسامی راه‌یافتگان به دوره پیش شتابدهی آنلاین دیموند را معرفی می‌کند.

تمام استارتاپ‌هایی که این سه ویژگی را دارند، امتیاز ویژه‌ای برای ورود به پیش‌شتابدهی آنلاین دیموند خواهند داشت:

۱) داشتن تیم منسجم

۲) داشتن محصول اولیه قابل ارائه

۳) آگاهی تیم از مدل بیزینسی خود

ثبت‌نام فقط از طریق سایت انجام می‌شود.

شتابدهی آنلاین در چه بستری اتفاق می‌افتد؟

تمامی خدمات شتابدهی آنلاین از طریق پلتفرم دیموندلب (دپارتمان آموزش دیموند) ارائه می‌شود. دیموندلب با هدف راه‌اندازی یک مرجع تخصصی آموزش کارآفرینی، چندی است که به صورت جدی در اکوسیستم کارآفرینی وارد شده و جای خود را بین دنبال‌کنندگان کارآفرینی باز کرده است.

برچسب‌ها: شتابدهنده دیموندشتابدهی آنلاین دیمونددیموند لبدوره شتابدهیآموزش‌های کارآفرینیشتابدهی آنلاین
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.