پایان زودهنگام پذیره‌نویسی صندوق جسورانه فیروزه
رکورد شکنی «ونچر» ۸

پایان زودهنگام پذیره‌نویسی صندوق جسورانه فیروزه

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۱:۲۴ | ۲ دقیقه

پذیره‌نویسی صندوق جسورانه فیروزه با نماد «ونچر» تنها سه روز پس از آغاز فرآیند پذیره‌نوسی به دلیل استقبال بی‌سابقه علاقه‌مندان با موفقیت به پایان رسید.

نوپانادر فرآیند این پذیره نویسی مجموعا ۳۷ شخص حقیقی و ۲ مجموعه حقوقی اقدام به خرید واحد‌های صندوق کردند که این میزان از اقبال اشخاص حقیقی در این نوع از صندوق‌ها در بازار سرمایه ایران بی‌سابقه بوده و این رکورد می‌تواند نویدبخش جذب بخشی از نقدینگی بازار سرمایه به اکوسیستم استارتاپی کشور باشد.

گروه مالی فیروزه مفتخر است که با ارائه کارنامه چندین ساله موفق در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری‌های تکنولوژی محور، اعتماد فعالین بازار سرمایه را به خود جلب کرده است.

این صندوق که در قالب ابزارهای نوین فرابورس ایران فعالیت می‌کند و پذیره‌نویسی آن از ۲۰ بهمن‌ماه نزد شرکت فرابورس ایران عملیاتی شد، با سرمایه‌ ۵۰ میلیارد تومانی در سه سال آتی اقدام به سرمایه‌گذاری این منابع در شرکت‌های تکنولوژی محور ایرانی بدون تمرکز بر صنعت خاص خواهد کرد.

لازم به ذکر است در ادامه گروه فیروزه تمام تلاش‌های خود را برای آغاز هرچه زودتر معاملات این نماد در فرابورس خواهد کرد تا علاقه‌مندان و سرمایه‌گذارانی که در دوران پذیره‌نویسی موفق به خرید واحدها نشده بودند بتوانند از طریق بازار ثانویه در فرابورس در این فرصت مشارکت نمایند.

برچسب‌ها: پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزهصندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزهفرابورس ایرانسرمایه‌گذاری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.