آغاز همکاری نشست سرمایه‌گذاری فناوری و انجمن جهانی فرشتگان سرمایه‌گذاری
«میلاد صدرخانلو» دبیر دومین نشست سرمایه‌گذاری فناوری (TIM) خبر داد: ۸

آغاز همکاری نشست سرمایه‌گذاری فناوری و انجمن جهانی فرشتگان سرمایه‌گذاری

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۴ | ۳ دقیقه

میلاد صدرخانلو رئیس شبکه فن‌بازار ملی ایران و دبیر نشست سرمایه‌گذاری فناوری (TIM) از حضور مقامات ارشد انجمن جهانی فرشتگان سرمایه‌گذاری (WBAF) در نشست سرمایه‌گذاری فناوری و آغاز همکاری این دو مجموعه خبر داد.

نوپانا به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، نشست سرمایه گذاری فناوری(TIM) با حضور سرمایه‌گذاران ارشد بیش از ۱۱ کشور جهان با موضوع «ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری» در ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه برگزار می‌شود. این نشست به میزبانی پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری شکوفایی، به پرداخت ملت و صندوق‌های جسورانه کشور برگزار می‌گردد. مقامات ارشد انجمن جهانی فرشتگان سرمایه‌گذاری(WBAF) ضمن آغاز همکاری با نشست سرمایه‌گذاری فناوری، در این نشست حضور خواهند داشت.

«میلاد صدرخانلو» دبیر دومین نشست سرمایه‌گذاری فناوری با اعلام این خبر گفت: هدف از آغاز این همکاری برگزاری هر چه باشکوه‌تر نشست سرمایه‌گذاری فناوری و افزایش تعاملات طرفین این تفاهم، است. در نشست گذشته تفاهمات اولیه میان طرفین صورت گرفت و در آستانه یک ماه تا آغاز نشست آتی، حضور مقامات ارشد انجمن جهانی فرشتگان سرمایه‌گذاری در این نشست، قطعی شده است.

دبیر نشست سرمایه‌گذاری فناوری با اشاره به برگزاری این نشست در دو شهر تهران و استانبول، اظهار داشت: بر اساس توافقات صورت گرفته همکاری مشترکی در جهت برگزاری هر دو نشست تهران و استانبول، صورت خواهد گرفت. همچنین نمایندگان نشست سرمایه‌گذاری فناوری، در کنفرانس بین المللی که در اواخر بهمن ماه سال جاری در استانبول ترکیه برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است علاقه‌مندان جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت نشست به آدرس Tim.d8tten.org مراجعه کنند.

برچسب‌ها: پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهورینشست سرمایه گذاری فناوریمیلاد صدرخانلوانجمن جهانی فرشتگان سرمایه‌گذاریفرصت سرمایه‌گذاری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.