هزار کسب‌وکار صنایع دستی در مارکت پلیس دیجی‌کالا حضور دارند
امیرحسن موسوی مدیر روابط‌عمومی دیجی‌کالا: ۸

هزار کسب‌وکار صنایع دستی در مارکت پلیس دیجی‌کالا حضور دارند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۱:۵۸ | ۵ دقیقه

امیرحسن موسوی در حاشیه سی‌ودمین نمایشگاه صنایع دستی تهران از حضور هزار کسب‌وکار صنایع دستی در مارکت پلیس دیجی‌کالا خبر داد.

نوپانا: سی‌ودومین نمایشگاه صنایع دستی تهران از تاریخ ۳ الی ۹ شهریور ۱۳۹۸ در نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است و مارکت پلیس دیجی‌کالا، به‌عنوان بستر مناسبی برای عرضه محصولات صنایع دستی ایرانی نیز در آن حضور دارد.

امیرحسن موسوی، مدیر روابط‌عمومی دیجی‌کالا با اشاره به کوچک بودن اکثر کسب‌وکارهای ایرانی گفت: «در حال حاضر حدود ۳۰ هزار کسب‌وکار در پلتفرم مارکت پلیس دیجی‌کالا حضور دارند که حدود ۳ هزار عدد از این کسب‌وکارها در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت دارند.»
موسوی ادامه داد: «ما تخمین می‌زنیم حدود هزار کسب‌وکار مرتبط با صنایع دستی در پلتفرم دیجی‌کالا فعال هستند. ما کارگاه‌هایی داریم که با ۲ـ۳‌ نفر کار خود را شروع کردند اما به لطف مارکت پلیس الان برای ۲۰ تا ۳۰ نفر اشتغال‌زایی داشته‌اند.»

نمایشگاه صنایع دستی فرصت مناسبی برای هنرمندان تمام استان‌های کشور است که محصولات دست‌ساز خود را مستقیم به دست مشتریان برسانند.
مدیر روابط‌عمومی دیجی‌کالا در خصوص هدف از حضور در این نمایشگاه گفت: «مهم‌ترین هدف ما از حضور در نمایشگاه صنایع دستی، معرفی پتانسیل بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه با ۴ میلیون بازدید کننده روزانه و مشتری بالقوه است تا هنرمندان صنایع دستی بتوانند برای عرضه مدرن میراث کشور از این پتانسیل استفاده کنند.»

او افزود: «صنایع دستی نیاز به یک پلتفرم مدرن برای ارائه محصولات دارد. ما فکر می‌کنیم دیجی‌کالا می‌تواند همان پلتفرم باشد که این نیاز را رفع می‌کند.»
همچنین گفت: «ما در نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی مختلفی برای هنرمندان صنایع دستی برگزار می‌کنیم که فعالان حوزه صنایع دستی می‌آیند و به علاقه‌مندان آموزش می‌دهند که چطور می‌توانند محصولات خود را در دیجی‌کالا عرضه کنند.»


امیرحسن موسوی با اشاره به زیرساخت‌های ارائه شده در مارکت پلیس دیجی‌کالا گفت: «دیجی‌کالا به هنرمندها سرویس تولید محتوا و لجستیک می‌دهد. همچنین این امکان را دارد که هنرمندان بتوانند محصول خود را به سراسر ایران ارسال کنند. سرویس پرداخت، خدمات پس از فروش، خدمات بازاریابی و سرویس‌های مربوط به مارکتینگ سایت یا بینش بازار از دیگر خدماتی است که دیجی‌کالا در مارکت پلیس خود ارائه می‌کند.»

سرویس بینش بازار دیجی‌کالا با بیش از ۴ میلیون بازدید روزانه، طیف و سلایق مختلف مشتریان در تمام شهرهای کشور را به هنرمندان صنایع دستی ارائه می‌کند.
موسوی در پایان گفت: «دیجی‌کالا در حوزه‌های تخصصی، کارگاه‌های مختلفی با موضوع بازاریابی و مارکتینگ صنایع دستی در مدت نمایشگاه برگزار می‌کند. زیرا دیجی‌کالا خود را مسئول می‌داند که این انتقال تجربه و دانش را به فعالان این حوزه که بسیار استراتژیک و مهم برای کشور است را انجام دهد.»

برچسب‌ها: دیجی‌کالاهنر و صنایع دستیصنایع دستیامیر حسن موسوی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.