رکوردشکنی فروش ایسمینار در روز دوم یلدای وبیناری!
برای دومین بار در سال ۹۷؛ ۸

رکوردشکنی فروش ایسمینار در روز دوم یلدای وبیناری!

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۹ | ۴ دقیقه

پس از فروش بی سابقه ایسمینار در جمعه وبیناری بار دیگر این وب‌سایت در یلدای وبیناری توانست رکورد جدیدی را ثبت کند.

نوپانا: بر اساس اعلام ایسمینار، کمپین یلدای وبیناری ایسمینار به مدت دو روز در تاریخ ۱و ۲ دی ماه امسال برگزار شد. در این کمپین بلیت همه‌ی وبینارهای فعال با تخفیف۳۰% و ویدئوی همه‌ی وبینارهای ضبط شده با تخفیف ۵۰ % قرار داده شد به طوری که برخی از محصولات این کمپین تا ۱۰۰ هزار تومان تخفیف را نیز شامل می شدند. در مقایسه با جمعه وبیناری، یلدای وبیناری درصد تخفیف‌های کمتری داشت اما برخلاف جمعه وبیناری مشتریان در این کمپین هیچ محدودیتی در انتخاب محصول و زمان خرید آن‌ها نداشتند.

میانگین سنی خریداران یلدای وبیناری ۲۵ تا ۳۴ سال (دقیقا مشابه جمعه وبیناری) بود اما این بار ۸۶ درصد از خریداران را آقایان و ۱۴ درصد را خانم ها تشکیل دادند که نسبت به جمعه وبیناری خانم ها رشد ۶ درصدی در خرید داشتند. این خود نشان دهنده افزایش تقاضای آموزش آنلاین در بین خانم ها است و البته رشد کاربران خانم ایسمینار!

در طول کمپین یلدای وبیناری، بازدید از سایت ایسمینار، نسبت به روزهای عادی، ۵۶ درصد و تعداد افراد بازدیدکننده سایت، ۴۰درصد رشد داشت! همچنین ۵۴ درصد از خریداران از طریق موبایل، ۴۴ درصد از طریق کامپیوتر و ۲ درصد از تبلت وارد سایت شده و متوسط زمان حضور آنها ۵ دقیقه بوده است.

۳۰ درصد از مشتریان خرید اولی و میانگین خریدِ هر یک از آنها ۴۷ هزار تومان بوده است. همچنین متوسط خرید هر نفر ۳ وبینار یا ویدئو و ۵۲ هزار تومان یعنی کمی بیشتر از جمعه وبیناری بوده است.

با وجود این که هزینه تبلیغات کمپین یلدای وبیناری نصف هزینه‌ های تبلیغ جمعه وبیناری بود اما با استفاده از برند موفق ایسمینار پس از کمپین جمعه وبیناری و تبلیغات هدفمند توانستیم نرخ تبدیل بازدید از سایت را تا ۲ برابر افزایش دهیم.

رکورد های فروش یلدای وبیناری به ترتیب مربوط به موضوعات کسب و کار و استارتاپی، بازاریابی و رشد فردی بود. از جمله پرفروش ترین وبینارها، وبینار بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (استراتژی‌ها و تکنیک‌ها) و وبینار طراحی و اجرای کمپین روابط عمومیبود و ویدئوهای ضبط شده کارگاه آنلاین راه اندازی استارتاپ به سبک یک فاندر ایرانی، وبینار تدوین استراتژی محتوا، بازاریابی محتوایی، اصولی و متمایز! و وبینار بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی بیشترین فروش را به خود اختصاص دادند.

کسب این موفقیت را به همه‌ی همراهان ایسمینار تبریک می گوییم. امیدواریم با بازنشر این گزارش به جریان آزاد اطلاعات و داده در اکوسیستم کسب و کاری و استارتاپی ایران کمک کنید.

برچسب‌ها: ایسمیناراستارت‌آپوبینارکسب‌و‌کارمانوئل اوهانجانیانسیلدای وبیناریرکوردشکنی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.