برای حل مشکل اینستاگرام‌های غیررسمی با مرکز ماهر تعامل داریم
مدیر عملیات کافه بازار: ۸

برای حل مشکل اینستاگرام‌های غیررسمی با مرکز ماهر تعامل داریم

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۳ | ۴ دقیقه

بعد از انتشار گزارشی از سوی مرکز ماهر و افشای نام بسیاری از اپلیکیشن‌های غیر رسمی مرتبط با اینستاگرام که اطلاعات کاربرانشان را سرقت می‌کنند و همچنین تاکید بر افشا شدن اطلاعات یک میلیون کاربر ایرانی اینستاگرام، هنوز برخی از این اپلیکیشن‌ها در مارکت‌های اندرویدی فعال هستند.

نوپانا به نقل از دیجیاتو، علی نوربخش، مدیر عملیات کافه بازار در گفتگو با دیجیاتو ضمن تایید گزارش مرکز ماهر تاکید دارد که بعد از ارائه هر گزارش از سوی این مرکز تیم تخصصی کافه بازار به بررسی پرداخته و آن را به توسعه دهندگان ابلاغ می‌کند.

نوربخش به موضوع API لاگین اینستاگرام اشاره می‌کند که در برخی برنامه‌ها از مدتها پیش مشکل‌دار اعلام شده بود و تاکید دارد در حد فاصل بررسی گزارش مرکز ماهر و انتشار کنونی آن، برخی از این مشکلات حل و فصل شده است. وی در همین رابطه به دیجیاتو گفت:«ما ابلاغیه جدیدی از سوی نهادی مبنی بر مسدودسازی برنامه‌ها از جمله همین اپلیکیشن‌های خدمات اینستاگرام نگرفتیم ولی سیاست کلی کافه بازار نظارت روی برنامه‌ها است و مشکلاتی که از پیش بوده نیز به بسیاری از برنامه‌ها ابلاغ شده است. ما در ابتدای ورود هر برنامه به کافه بازار، تست‌های اولیه و مهم را انجام می‌دهیم و به مسائلی چون دسترسی‌های اپلیکیشن توجه می‌کنیم اما برخی از این موارد نیاز به کنکاش بیشتری دارد و در طول زمان به دست می‌آید.»

مسدودسازی اینستاگرام‌ های غیررسمی
 

نوربخش اذعان دارد دلیل بروز برخی از این مشکلات و پیدا شدن آنها مدتی بعد از فعالیت برنامه‌ها تغییرات دسترسی برنامه‌هاست. او می‌گوید یک سری از دسترسی‌ها در برنامه‌ها بدون آپدیت شدن امکان پذیر نیست و یک سری هم بدون آپدیت صورت می‌پذیرد و از همین رو شاید برای مدت زمان کمی از نظر تیم آنها پنهان بماند، با این وجود او تاکید دارد که تست‌های دوره‌ای در برهه‌های زمانی متفاوت روی اپلیکشین‌ها انجام می‌شود و هیچ مشکلی از چشم آنها پنهان نمی‌ماند:«ما در صورت بروز مشکلات و دیدن یک ایراد، برنامه را به صورت موقت به حالت تعلیق در می‌آوریم تا تست‌ها انجام شود و مشکلات برنامه برطرف شود. سیاست مرکز ماهر و ما سیاست اصلاحات است و اول از همه این رویه را پیش می‌گیریم و پس از آن برخوردهای جدی‌تری صورت می‌گیرد.»

مدیر عملیات کافه بازار از پیگیری‌های بیشتر این مجموعه در قبال این برنامه‌ها خبر می‌دهد و معتقد است که همکاری و تعامل خوب مجموعه آنها و مرکز ماهر می‌تواند بسیاری از مشکلات اینچنینی را حل و فصل کند.

برچسب‌ها: کافه بازاراینستاگراممرکز ماهراینستاگرام غیر رسمی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.