مهارت آموزی و تربیت نیروهای ماهر سبب ایجاد اشتغال در گیلان می‌شود
استاندار گیلان: ۸

مهارت آموزی و تربیت نیروهای ماهر سبب ایجاد اشتغال در گیلان می‌شود

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۶ | ۲ دقیقه

استاندار گیلان گفت: مهارت آموزی و تربیت نیروهای ماهر و متخصص براساس ظرفیت‌های گیلان سبب افزایش ایجاد فرصت‌های شغلی در این استان می شود.

نوپانا به نقل از مهر، مصطفی سالاری پیش ازظهر سه شنبه در کارگروه آموزش و پژوهش گیلان که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد با تاکید بر موضوع کارآفرینی و مهارت آموزی با توجه به ظرفیت استان، گفت: معتقدم به این بخش چندان توجهی نشده و بیشتر از مباحث مهارت آموزی به موضوعات تئوریک پرداخته شده است.  

سالاری با اشاره به اینکه پژوهش‌ها باید براساس ظرفیت‌های استان گیلان برنامه ریزی شود، افزود: تمرکز بر مهارت آموزی و آموزش نیروی ماهر و متخصص منجر به افزایش آمار اشتغالزایی در استان می شود.

استاندار گیلان درباره برگزاری جشنواره پژوهش با تاکید بر بازنگری بر نحوه اجرای این جشنواره، اظهار کرد: از برنامه‌ریزان این جشنواره می خواهم جشنواره را تنها به صرف عناوین و مولفه‌های سطحی و کلیشه ای برگزار نکنند.

سالاری در ادامه تصریح کرد: از ظرفیت ساختمان‌های متروک و مازاد که در استان گیلان وجود دارد برای فعالیت و پویایی استارت آپ‌های علمی پژوهشی و کارآفرینی استفاده شود.

برچسب‌ها: اشتغال‌زاییاستارت‌آپمصطفی سالاریگیلانمهارت آموزی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.