برگزاری دومین دوره آموزش کاربردی پلتفرم اینترنت اشیا
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

برگزاری دومین دوره آموزش کاربردی پلتفرم اینترنت اشیا

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۰۰ | ۴ دقیقه

دومین دوره آموزش کاربردی پلتفرم اینترنت اشیا توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در آذر ماه سال جاری برگزار می گردد.

نوپانااولین دوره آموزش کاربردی پلتفرم اینترنت اشیا با همکاری اعضای مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ایران در تاریخ دوازدهم مهرماه ۱۳۹۷ در تهران با هدف ارتقاء سطح دانش و انتقال فن آوری اینترنت اشیا به کشور  با حضور بیش از ۳۰ نفر از متخصصان و علاقمندان این فناوری به مدت هشت ساعت برگزار شد.

پلتفرم اینترنت اشیا (IoT) به‌عنوان قلب این فناوری معرفی شده و برای پیاده سازی تمامی کاربردهای اینترنت اشیا به این پلتفرم نیاز داریم.

همانطور که گارتنر در پیش‌بینی‌های تکنولوژی خود در سال ۲۰۱۸ اشاره کرد، نسل بعدی اکوسیستم‌های کسب‌وکار به طور فزاینده‌ای بیشتر دیجیتال، هوشمند و متصل خواهد شد و اینترنت اشیا نقش مهمی در آنچه که آنها «یک شبکه دیجیتال هوشمند» نامیده‌اند، خواهد داشت.

در این دوره علاوه بر شناخت کامل و مفهومی پلتفرم اینترنت اشیا و نقش آن در پیاده سازی‏ به صورت کاربردی، به بررسی پلتفرم‏ های مهم و رایج دنیا می پردازیم. فاکتورهای انتخاب بهترین پلتفرم، برای کاربردهای خاص، از دیگر مباحثی است که در این دوره به آن پرداخته می شود. همچنین با پیاده سازی چند سناریوی عملی روی یکی از پلتفرم‌‏ های رایج دنیا، شرکت کنندگان می توانند بعد از دوره مسیر مشخصی برای انجام پروژه‏ های خود داشته باشند.

اگر کنجکاو هستید که بدانید آخرین دستاوردهای حوزه فناوری اینترنت اشیا چیست و یا علاقه‏‌مند به مباحث پلتفرم‏‌های اینترنت اشیا هستید این دوره برای شماست.

سرفصل‌های دوره:

آشنایی کامل با مفهوم پلتفرم اینترنت اشیا

جایگاه پلتفرم در راهکارهای اینترنت اشیا

ارزیابی پلتفرم های رایج اینترنت اشیا در دنیا

نحوه اتصال سنسورها و گجت ها به پلتفرم

تعریف آنالیز داده‌ها در پلتفرم اینترنت اشیا

طراحی دشبوردهای مدیریتی اینترنت اشیا

برنامه نویسی پلتفرم اینترنت اشیا

اجرای عملی سناریوها

به شرکت کنندگان در دوره کاربردی پلتفرم اینترنت اشیا گواهی معتبر از مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ایران اعطا می‌گردد.هم اکنون این امکان برای اشخاص، شرکت‌ها و سازمان‌‏های علاقه‌مند فراهم است تا در صورت تمایل به برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری، از طریق ایمیل info@iotiran.com و یا تلفن ۰۲۱۷۷۱۹۹۱۵۴  با مرکز ارتباط برقرار نمایند. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت www.iotiran.com مراجعه کنند.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای نوپا) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

 

برچسب‌ها: اینترنت اشیاIoT پلتفرم اینترنت اشیااستارت‌آپدوره کاربردی اینترنت اشیاشبکه دیجیتال هوشمند
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.