تیم‌های برتر استارت‌آپ ویکند گردشگری معرفی شدند
پس از سه روز رقابت؛ ۸.۷

تیم‌های برتر استارت‌آپ ویکند گردشگری معرفی شدند

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۶ | ۴ دقیقه

استارت‌آپ ویکند گردشگری بهشتی توسط مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی و شرکت مهتاب و با حمایت شرکت سفرهای علی بابا در تاریخ ۲۱ الی ۲۳ شهریورماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

نوپانا: هدف از برگزاری این رویداد استفاده از ظرفیت‌های بالای گردشگری در ایران توسط ایده‌های جدید دانشجویان و کارآفرینان علاقه‌مند بود.

در طی رویداد ابتدا افرادی که صاحب ایده بودند این فرصت را داشتند تا ایده‌های خود را در مدت یک دقیقه برای حاضران ارائه دهند و سپس با رای‌گیری بین ایده‌ها، ده ایده برتر انتخاب شد و روند تیم‌سازی روی ایده­‌ها آغاز شد.

روز دوم رویداد با کار گروهی تیم­ها آغاز شد و کارگاه‌های آموزشی بوم کسب‌وکار، نحوه ارائه و آموزش نحوه آماده کردن ام‌وی‌پی (MVP) برگزار شد. شرکت کنندگان در این رویداد با تکیه بر دانش اولیه خود و همچنین مهارت­های آموزش داده شده در کارگاه‌ها، ایده‌های خود را پرورش داده و تا پایان روز سوم رویداد هر یک به خروجی قابل قبولی رسیدند.

در این مدت مربیان با حضور در کنار تیم­ها و انتقال دانش و تجربیات خود به تیم­ها باعث افزایش سطح کیفی موارد ارائه شده توسط تیم­ها شده بود. در روز سوم و روز پایانی رویداد مربیان با در نظر گرفتن زمان مشخصی برای هر تیم به بررسی دقیق­تر فعالیت­های آن­ها پرداختند و موارد نهایی و ایرادات موجود را به کمک افراد تیم برطرف کردند.

پس از شروع اختتامیه و حضور داوران و تقدیر و تشکر از مربیان و عوامل اجرایی رویداد نوبت به ارائه تیم‌­ها رسید که هرکدام ۵ دقیقه زمان برای ارائه و ۳ دقیقه زمان برای پاسخگویی به سوالات داوران داشتند و دذر پایان تیم‌های برتر این رویداد انتخاب شدند.

تیم کالیستو به‌عنوان تیم اول انتخاب شده و جایزه ۲۵ میلیون ریالی را دریافت کرد.

تیم آلفابید به مقام دوم رسید و جایزه ۱۵ میلیون ریالی را دریافت کرد.

تیم سوم و برنده جایزه ۱۰ میلیون ریالی نیز تیم خونه مادربزرگه بود که با انتخاب داوران برگزیده شد.

برچسب‌ها: دانشگاه شهید بهشتیتوریستاستارت‌آپ ویکندگردشگریعلی بابااستارت‌آپ ویکند گردشگریتوریسم
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.